Po zahraničních recenzích na Apple Watch 3 s LTE připojením a iPhone 8 vám přinášíme i pohled na novou Apple TV 4K. I když je tento produkt v našich luzích a hájích poměrně málo rozšířený, může některé majitele s ohledem na podporu 4K HDR přehrávání, které nově podporuje, pro některé z vás velmi zajímavým produktem, o kterém do budoucna přemýšlíte. Pojďme si tedy pár zahraničních názorů představit, třeba vám s rozhodováním pomohou.

Web The Verge si myslí, že je Apple TV 4K nejreálnější vizí toho, jak budou v budoucnosti fungovat televize zcela standardně. Má však ještě nějaké mouchy, které ji na její kvalitě ubírají. Mezi ty můžeme zařadit například prozatimní absenci podpory zvuku Dolby Atmos, která by však měla být vyřešena v některé z aktualizací a nekonektivitu přehrávače s 4K videi z YouTube, jejíž řešení je však vzhledem k chladným vztahům mezi společnostmi spíše v rovině fantazie.

Co je však podle redaktorů z The Verge pěkné, je převedení již zakoupených filmů na vyšší kvalitu obrazu a či přehrávání jiných ve vysokém rozlišení. I to je však potřeba ještě vyladit, což je však pravděpodobně Applu jasné. Za cenu 179 dolarů, kterou za Apple TV 4K chce, si totiž velké chyby dovolit nemůže. Na záda mu totiž dýchají o poznání levnější konkurenti, kterým by mohli dát potenciální zákazníci před mírně nedoladěnou Apple TV přednost. Cenový rozdíl by se však prý mohl nakonec vyrovnat díky levnějším filmům v iTunes.

Vyšší pořizovací cena se vyrovná konkurenci nižšími cenami filmů

Devindra Hardwar z Engadgetu si též levné iTunes pochvaluje. Nabídka 4K filmů je totiž opravdu solidní a ceny, za které je iTunes nabízí k půjčení či zakoupení, jsou oproti konkurenci mnohdy i dvakrát levnější. Velké plus pak spatřuje v převedení jejich stávajících filmů do vyšší kvality.

Stejný názor zastává i David Katzmaier z CNETu, který zdůrazňuje, že za film, který stojí na iTunes ve 4K 20 dolarů by na Google Play zaplatil dolarů 30. Rozdíl je tak skutečně znatelný. I cena za novou televizi se zdá Davidovi poměrně v pořádku a rozhodně tuto investici doporučuje. Krásný obraz, který novinka nabízí, za to totiž opravdu stojí.

To si myslí i Garis Beavis z TechRadaru, který též koupi Apple TV doporučuje. Pokud jste totiž jablíčkáři a podobný produkt potřebujete, nic lepšího neseženete. Oproti konkurenčním produktům je sice novinka o něco dražší, za tu kvalitu to však stojí. Navíc tím skvěle rozšíříte svůj jablečný ekosystém, který posune vaši Apple domácnost zase o kousek dál.

Tak co, přesvědčily vás recenze? Divil bych se, kdyby ne. Kvalitu obrazu totiž vyzdvihují prakticky všichni a o tom vlastně celý produkt je. Pokud tedy po něčem podobném lačníte a nevadí vám v iTunes občas nějaká koruna za film utratit, právě jste našli žhavého adepta.

apple tv 4k fb