icon175x175Máte taky, jako já, rádi RPG hry ? Já je přímo miluju! Dokážu hrát Word of Warcaft celé dny, nyní je tu jedna úplně stejná herní senzace, jmenuje se Ravensword: The Fallen King. Už když jsem si hru stahoval, tak jsem se celý třásl nedočkavostí si hru Ravensword zahrát, po prvním spuštěním mě kompletně ohromila! Grafika v  této hře je perfektní. Pocit, že se můžu pohybovat všude, kde jen chci,  mě hřeje u srdce.

Hratelnost a ovládání

První co mě napadlo už při prvním pohledu na screenshoty v Apple App Store je jaká vlastně bude hratelnost a ovládání této skvělé hry? Jednoduše řečeno úžasné! Hra se hraje pomocí 3 hlavních tlačítek, kterými jsou Gamepad a 2 tlačítka Jump (skočit) a Attack (útok), pak zde jsou také tlačítka na přepínání zbraní (mezi mečem/kladivem a lukem s šípy), použití Magického kamene s lektvarem, který vám doplní život.

IMG_0270

Ravensword v základním nastavení je nehratelné, proto vám doporučuji, jako první po spuštění hry jít do nastavení a změnit si ho.

IMG_0271

Příběh

Příběh byl vzhledem ke hře velmi krátký a ne moc dějový.  Na začátku hry se vzbudíte u Beatrice doma, nevíte kde jste ani jak se jmenujete, nevíte prostě vůbec nic. Beatrice vám poví, že jste byl v kómatu celé tři dny a  našel vás dřevorubec na okraji lesa. Po pár úvodních větách vám Beatrice dá Homing Amulet, který když použijete tak se znovu objevíte uprostřed města. Beatrice vás také pošle za obchodníkem jménem Donal, který pro vás má úkol a to zabít pět krys. V této hře bude úkolů tohoto typu několik. Po asi pátém úkolu potkáte kousek od Magic shopu chlapíka, celého od krve a bez pravé ruky, který zděšený vykřikuje, že jsou na hřbitově monstra a zombie. Po pár větách se od něj dozvíte že jsou na hřbitově dveře do kobky, které otevřete jedině se zpívajícím kamenem. Dám vám dobrou radu, na hřbitov nechoďte do té doby dokud nebudete minimálně na levelu 10 a nebudete mít alespoň slušnou výzbroj. V té kobce se ukrývá muž jménem Otis. Otis je v tomto příběhu snad po vás nejdůležitější postavou, který vám bude dávat několik surovin k dalšímu postupu do hry. Poté co najdete v Sytherii nejmocnější meč Ravensword půjde vše jako po másle. Dojdete za Otisem, který vám dá amulet jménem Amulet of Flame, kterým otevřete dveře do chrámu v Sytherii. V tomto chrámu sídlí nejmocnější Démon, kterého porazíte po pár smočení meče do ohně a následným útokem na Démona. Na konec se dostanete za králem a posléze zjistíte, že je vaším otcem.

Je pravda, že by se u této hry dalo zapracovat na detailech, jak u grafiky, tak v příběhu a kdyby hra mohla jet na Unreal Engine 3, tak ani trochu nepochybuji, že by byla nejpopulárnější ze všech her co v Apple App Store nyní jsou, ale i tak jsem u této hry strávil neuvěřitelných 14 hodin hraní a perfektně jsem si to užil. Ravensword pojede jak na iPhonu a iPodu 3. a 4. generace (zatím bohužel bez podpory Retina displaye a multitaskingu) ale i na iPhonu a iPodu Touch 2. generace.

Plnou verzi si můžete stáhnout za $2,99 zde.

Lite verzi si můžete stáhnout zde.