Včera večer vydal Apple první beta verzi mobilního operačního systému iOS 10.3. Co je v něm nového se budete moct přečíst již zítra ráno. Kromě klasických změn v softwaru, které jsou uvedeny v changelogu, se uživatelé s příchodem oficiální iOS 10.3 verze dočkají ještě jedné novinky, která doposud nebyla k dispozici. Vývojáři slibují, že do doby oficiálního uvedení iOS 10.3 mezi běžné uživatele, zprovozní odpovědi vývojářů na recenze svých produktů, které píší uživatelé v obchodě App Store. V současné době na ně vývojáři nijak reagovat nemohou, ačkoliv by tak v mnoha případech rádi udělali.

Samotní vývojáři o tuto funkci prosí již roky. Uživatelské recenze v App Store jsou jedním z nejlepších (ale zároveň také nejhorších) způsobů, jak získat zpětnou vazbu od uživatelů a prokázat veřejně kvality (a nedostatky) své aplikace. Vývojář už ovšem neměl šanci na to, aby na recenzi konkrétně odpověděl. Ať už se jedná o poděkování za kladnou recenzi, nebo vysvětlení či uvedení věcí na pravou míru, v případě té negativní.

Tento krok tak umožní podstatně lepší komunikaci mezi vývojářem a zákazníkem. Tyto odpovědi budou k dispozici zcela veřejně a uvidí je všichni, kteří do sekce k recenzím zavítají. Konečně tak bude možné reagovat na nespravedlivé negativní hodnocení a vývojář tak bude konečně „vyslyšen“. Stejně tak ale budou moci být vývojáři nahlášení, pokud budou tuto novinku zneužívat k nekalým praktikám. Tato služba by měla být dostupná v App Store do doby, než Apple oficiálně vydá iOS 10.3, a to jak pro mobilní App Store, tak i pro ten na macOS.

app-store-fb

Zdroj: 9to5mac