Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Já hlavně nechápu proč se z toho dělá zase takový povyk. Vždyť minulý rok stála výměna 549$ a nikde se to neřešilo tolik jako teď.

    Asi se vyplatí přikoupit přes americkou adresu Apple Care+ . $269 for iPhone XS, iPhone XS Max, and iPhone X. Výměna displeje za 29USD, výměna telefonu za 99USD. Možno použít 2x během dvou let.

    https://www.apple.com/support/products/iphone.html

    Za ty prachy mam SE, posledni pravy iPhone, nez prisel propad do prumernosti mainstreamu a kopirovani od Androidu.

    IPhone XS je skutečně velmi průměrný mainstreamový smatphone okopírovaný od Androidu. :) To jsi mě fakt pobavil. :)

    To je fakt, bezdratove nabijeni, dve simkarty, oled, ctecka otisku v disp… ok to ne, nfc, posilani dat pres blue… teda air drop.
    Apple je ve vsem prukopnik a je vzdy nabity nejnovejsima technologiema. ;)

    A wait for it…. tresnicka na dortu: Uzasny Liquid Retina 6“ HD displej v roce 2018, jako prvni, samozrejme Apple.

    A proč tě to tak trápí? Někdo tě nutí si kupovat iPhone XS? Tak se koukej do malýho displeje. I když si nemůžu koupit Mercedes, tak přeci nebudu tvrdit, že to je blbý auto. Zvlášť, když jsem ho nemohl řídit. :)

    Me to netrapi, ja nejsem ten kdo ma bolest v zadku, kdyz se tu objevi, ze Xr ma displej jak 8 let stara 4ka nebo jak dnesni Android za 2 tisice. ;)

    Akože nechápem prečo sa tak rieši rozlíšenie!! Je voľným okom úplne ale úplne dostačujúce, čo ale nikto nerieši je 120hz frekvencia,skvelé farby,kontrast,odrazivosť,farebný gamut a pozorovacie uhly,ktoré sú proste skvelé!!! Ale chápem to rozlíšenie v drvivej väčšine kritizujú presne tie typy čo si myslia,že keď má foťák viac mpx tak lepšie fotí 😀😀😀 a to,že som tých top displejov na smartfónoch videl už desiatky za život a iPhone patrí vždy k top zážitku aj napriek nižšiemu rozlíšeniu!!

    Nechápem prečo sa toto rieši každý rok. Však keď si niekto grambľavý rozbije telefón na totálku a stojí ho oprava cca polovicu nového, tak je to super. To je to isté ako porovnávať opravu na totálku rozbitý Mercedes za 100000€, tiež bude oprava stáť toľko čo nový alebo ako 10 fabii.

Vložte vlastní komentář

celý text