Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    To samé apple watch, dvě skla z Aliexpressu jsem po vyzkoušení zahodil. Nefungoval dotek.

    veľmi zle fungujú tie 3d skla, ktoré sú nalepené len po okraji a medzi týmto sklom a displayom je medzera a dokonca sa časom pod to sklo dostáva prach, kúp si sklo rovné, to je nalepené ako klasické ochranné sklo a problém nieje 😉

    Souhlasím, také jsem musel z iPadu Pro sklo sundat. Apple Pencil naprosto v pohodě, ovládání prstem bylo tak 70%. Sice stačilo položit prst jinam, ale bylo to otravné, tak šlo sklo pryč.

    A preto už asi 5 rokov nepoužívam žiadne sklo ani fóliu. Keď sa ma rozbiť telefón alebo tablet tak sa rozbije tak či tak. Podľa mna to je zbytočnosť radšej investovať do lepšieho ochranného obalu.Kamarát s ochranným sklom mal aj takú skúsenosť ,že po páde telefónu sa mu ochranné sklo iba poškriabalo, ale displej praskol :D

    Ochranné sklo na tablet ????
    Proč prosím vás ??? Napadla někoho taková demence ????
    Tabletů jsem vystřídal dost a ani jeden nikdy neutrpěl – to není telefon …

    Měl jsem iPad Pro 10,5, stačilo chvíli něco cmarat na displej pencilem a za cca 14 dni byly na displeji škrábance. Sklo je dobra ochrana, ale má samozrejme své nevýhody jako je vyšší hmotnost celého zařízení, odrazivost displeje se zhorší a tablet je samozrejme silnější. Od listopadu mám iPad Pro 11 bez skla a zatím bez škrábanců. Tak uvidíme.

    Souhlasím s Hugem. Mám iPad Air pět let, bez jakékoliv ochrany a naprosto bez problémů. Akorát když ho odkládám, tak do fusaku CRUMPLER Giordano special. Předtím jsem měl iPad 1 a 2g. a taky bez škrábnutí. Ale je fakt, že iPady netahám ven.

    Belkin E/E, alias az do kraju. Prvni generace trpela temito neduhy, nicmene nova provedeni jiz OK a zhorseni funkcnosti jsem uzivatelsky nezaznamenal.
    Ruzne skla z ciny jsem zkousel neco dobry, neco odpad, je to proste system nahodnych vybuchu, z jake tovarny jaka serie zrovna vyjede. Pri te cene, proste je to o nahode.

Vložte vlastní komentář

celý text