Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    To je sice pěkný, že hodinky dostanou internet a vlastní sim. Ale co na to řekne výdrž baterie, která už je teď mizerná (vydrž kolem jednoho dne při aktivním užívání)?

    A ted z jineho soudku :) kdo z vas bude potrebovat internet v hodinkach? K cemu? Series 2 mi nabizi maximum.. jako ze bych se dival pres hodinky treba na seznam.cz a sledoval zpravy? A kdo si koupil apple watch a ma telefon android? Nikdo.. nebo aspon nikoho neznam,protoze by mu byly k nicemu :) zpravu si z hodinek odeslu a zatelefonuji si taky:) to ze musim mit telefon v blizkosti,tak ten budu mit vzdy v blizkosti. To pak vlastne muzu zahodit iphone a pouzivat jen hodinky ? Tudiz apple se obraci na druhou stranu :) ted nebude IN min velkej telefon s uhloprickou 7 ale male hodinky se kteryma budu volat atd.. proste kravina.. meli radeji vychytat poradne GPS a baterii a popripadne zmenit tvar.. ale cpat tam simkartu ? ? Takze budu vlastne u operatora platit za sim do telefonu i do hodinek? ? No tak damy a panove svet se zblaznil docista ?

    Klídek a počkej si jak to bude nebo čti víc. Internet nepotřebuješ jen na čtení zpráv, ale taky pro aktuální data.

    V poradku nechme to osudu.. za svym nazorem si stojim.. ale uprime mit sim kartu v hodinkach mi prijde staromodni.. az udelaji cip ktery nahradi sim apod.. tak to bude jiny kafe.. do te doby mit 2 simkarty abych si zavolal z hodinek a podival na instagram mi prijde zbytecnost..

    Hovorí ti niečo šport? Pretože je to možno #1 vlastnosť pri vývoji a za vznikom  WATCH. Keď plávaš, beháš, proste športuješ, musíš so sebou ťahať iPHone, ak chceš byť online. Takto nemusíš, môžeš si zaplávať, iPhone nechať v šatni a reagovať na správy, či minimálne si ich prečítať počas prestávky, či priamo v bazéne, pri behaní a nijak to nenaruší tvoj rytmus akoby narušil iPhone.

    Druhá vec, to, že  WATCH budú obsahovať eSIM neznamená, že z nej budeš vedieť telefonovať, nebudeš, jedná sa len čiste o dáta. K volaniu budeš stále potrebovať iPhone (mimo Facetime a iné služby samozrejme).

Vložte vlastní komentář

celý text