Máte rádi loterii, číselné hry a ono vzrušení, když čekáte na to, zdali se stanete vítězi? Chcete si číselné hry užít z pohodlí domova, bez stresu a ostatních lidí? Pokud jste si alespoň na jednu z předchozích otázek odpověděli kladně, tak jste tady naprosto správně. Společnost Tipos pro milovníky sázek, respektive pro milovníky číselných her, připravila speciální aplikaci, ve které najdete všechny populární hry loterie pohromadě. V případě, že vás téma číselných her a loterií zajímá, tak se pusťte do čtení dalších řádků, kde se na aplikaci od Tiposu společně podíváme.

Proč zrovna aplikace eTIPOS číselné hry?

To, co uživatele zajímá asi nejvíce, je uživatelské prostředí. Aby si člověk na určitou aplikaci navykl, tak musí být jednoduchá, přívětivá a společně s intuitivním ovládáním – přesně tohle aplikace eTIPOS splňuje. Společnost Tipos nabízí celkově 6 her loterie, kdy v aplikaci eTIPOS najdete 5 z nich. Použití aplikace je velice jednoduché – stačí aplikaci stáhnout, registrovat se, popřípadě přihlásit a jde se přímo na věc. Vklad do aplikace lze provádět hned několika způsoby. Celkově nabízí společnost Tipos tři eTIPOS aplikace – prostřednictvím každé z nich se můžete mezi dalšími jednoduše přepínat. Zároveň si v aplikaci můžete zobrazit vaši nejbližší pobočku. Aplikace je samozřejmě k dispozici jak pro iOS, tak pro Android. Součástí je také čtečka QR kódů, pomocí které můžete rychle a jednoduše zjistit výsledek vašeho tiketu. K dispozici je vám také věrnostní bonus, který se může vyšplhat až do výšky 350 euro měsíčně.

Ovládání je dominantou

Všechny výše uvedené výhody získáte, pokud se pro aplikaci eTIPOS číselné hry rozhodnete. Samozřejmě všechny tyto výhody získáte i v případě dalších dvou aplikací, které Tipos nabízí. Aplikace jsou svým vzhledem velmi podobné webovému rozhraní eTIPOS – jednoduché rozhraní po rozkliknutí a pracovat v ní můžete tak, jako byste zrovna vyplňovali podací lístek. Jednoduché ovládání aplikací je hlavní dominantou trojice aplikací eTIPOS.

etipos číselné hry

Jaké loterie jsou k dispozici?

Součástí aplikace eTIPOS číselné hry jsou k dispozici loterie jak z domácí, tak také z evropské produkce. Vybrat si můžete podle vlastního uvážení, anebo třeba pomocí různých aspektů, mezi které patří například pravidelnost losování, oblíbenost, počet čísel k losování, výšky jackpotu, pravděpodobnost výhry a další. V každé loterii, které jsou k dispozici, si můžete odnést slušnou sumu – stačí se o tom přesvědčit u výherce ve hře LOTO v září 2018. Jaké číselné loterie jsou tedy konkrétně v aplikaci k dispozici? To se dozvíte v seznamu níže:

• Eromiliony
  • Loto
  • Lozo 5 z 35
  • Eurojackpot
  • Keno 10

Jak aplikaci eTIPOS číselné hry stáhnout?

Pro iPhony a iPady je instalace více, než jednoduchá. Stačí přejít do App Storu, kde eTIPOS číselné hry vyhledejte a stáhněte. Popřípadě můžete samozřejmě využít tohoto odkazu. anebo speciálního rozcestníku na stránkách eTIPOS. Kromě registrace a samotného stáhnutí aplikace vám celý proces zabere jen několik sekund, maximálně minut. Hned po registraci se můžete ihned zapojit do jakékoliv z pěti loterií, které Tipos nabízí.

Pokud vlastníte operační systém Android, tak pro instalaci musíte využít speciálního rozcestníku na stránkách eTIPOS. Zde si stačí zvolit, kterou ze tří aplikací chcete nainstalovat, a zdali to bude na mobilní zařízení, či tablet. Poté se vám stáhne samotná aplikace, kterou nainstalujte. Pak se jen stačí registrovat či přihlásit a je hotovo.

Jaké jsou nevýhody aplikace eTIPOS číselné hry?

Všechna pro mají i svá proti – a to platí i pro aplikace eTIPOS. V tomto případě lze vytknout například zdlouhavější instalaci aplikací pro operační systém Android, jelikož se aplikace nenachází v Google Play. Výběr prostředků z aplikace je prozatím možný pouze prostřednictvím bankovního účtu, což znamená, že může trvat klidně jeden den. Dále je nutné si pamatovat speciální PIN kód, který je potřeba vždy při vkladech, výběrech a převodech. Malými nedostatky trpí také pomalá odezva z info centra, pokud odešlete nějakou reklamaci či problém. V eTIPOS číselné hry poté bohužel chybí jedna číselná hra, která nese název EKLUB KENO. Tuto hru lze hrát prakticky nonstop, ale bohužel pouze na webu na počítači či na telefonu mimo aplikaci. Zároveň je nutné podotknout, že všechny loterie včetně číselných her od eTIPOS jsou k dispozici pouze ve Slovenské republice.

etipos číselné hry