Brain BattleMěsto, Zvíře, Věc, hra kterou si každý komu je nad dvacet jistě pamatuje ze školy v přírodě, tábora nebo dlouhých letních dní u babičky na zahradě. Brain Battle jde s dobou a tak tužku a papír měni za displeje našich iPhonů a iPadů a místo kamarádů z okolních stanů nabízí možnost pozvat kohokoli z Facebooku nebo Game Center a vyzvat jej na souboj mozků.

Pro ty kteří o hře v životě neslyšeli. Jedná se o na první pohled velice jednoduchou hru, kdy se vylosuje písmenko a soutěžící hledají slova, která začínají na dané písmenko a spadají do jednotlivých kategorií. Když tedy budeme mít například kategorie Město, Zvíře, Jméno a vylosujeme písmeno P, tak soutěžící může vybrat například Praha, Pták a Petr. Princip hry je velice snadný, ovšem jak za pár kol zjistíte, vzpomenout si v časovém presu na slova začínající jednotlivými písmeny není vůbec snadné.

Hra nabízí možnost zvolit si jednotlivé kategorie, ve kterých budete hádat slovo, začínající na vylosované písmeno.  K dispozici jsou kategorie: zvířata, herci, auta, města, filmy, jména a seriály. Virtuální kolo štěstí pak po vašem roztočení vybere písmeno na které musíte hádat jednotlivé kategorie. Samozřejmě si můžete zvolit čas po který můžete hádat a v případě hry více hráčů pak pozvete kamaráda buď z Facebooku nebo Game Center.

IMG_6685
IMG_6686

Autoři chtěli samozřejmě alespoň trošku využít potenciál smartphonů můžete využívat za mince, které získáváte přímo ve hře různé vychytávky, které vám pomohou porazit soupeře. Ve hře naštěstí nejsou žádné mikro transakce a mince získáváte skutečně jen hraním. Za ně si pak máte možnost koupit takzvané Bomby, které nabízí možnost odpovědět za vás na jednu odpověď, prodloužit čas o dvacet vteřin, nabídnout neomezeně času nebo získat dvojnásobek bodů.

IMG_6687
IMG_6688

Co zřejmě nemusí vyhovovat každému je klávesnice, která je ve stylu grafiky celé hry a ani já bych se neurazil, kdyby tvůrci použili raději standardní klávesnici na které se píše přece jen o něco lépe. Jinak se mi však celkově grafické pojetí hry líbí a zdá se mi velkým plusem fakt, že hra vypadá graficky velmi akčně a nehraje si na nějakou intelektuální hříčku pro šprty.

Co je mi na Brain Battle nejvíc sympatické je fakt, že autoři nevymýšleli žádné nesmyslené změny, ale samotnou hru Město, Zvíře, Věc nechali tak, jak ji zná každý z nás a jen vyměnili tužku a papír za displeje našich telefonů. Navíc díky možnosti pozvat kamarády před Facebook nebo Game Center můžete hrát kdykoli s kýmkoli. Hra je k dispozici zcela zdarma a není jediný důvod proč byste ji neměli vyzkoušet a třeba můžete vyzvat na souboj někoho z redakce!

FacebookCover2