iBlast Moki 2 aneb odpalte si svého Mokiho, je již druhý díl populární hry, která spadá do kategorie puzzle fyziky. První díl této hry byl vydán společností Godzilab v září roku 2009 a hned si získala mnoho fanoušků a sbírala ocenění jak na běžícím pásu, nutno říci že oprávněně. Na úspěchy se má samozřejmě navazovat a tak nás chlapci Godzilab potěšili druhým dílem této hry.

Cíl této hry je jednoduchý, cílem každého levelu je dostat malá stvoření pojmenované Moki do portálu, jelikož nebyl Moki evolucí vybaven nožičkami a vůlí se pohybovat musí se do cíle dopravit promyšleným systémem strategicky řízených explozí (morbidní leč účinné). K úspěšnému dokončení misí také využije mnoho ostatních pomůcek jako jsou lana, balóny, kovové tyče, Mokilapky (něco jako mucholapka, s tím rozdílem že na toto lepkavé se přilepí Moki).

Právě variace všemožných pomůcek spolu s perfektním designem levelů je tím největším kladem celé hry, iBlast Moki 2 přes svůj „infantilní“ zjev rozhodně není jednoduchou hrou, občas se mi po spuštění levelu stalo že jsem neměl ponětí o tom mám co sakra vůbec udělat abych Mokiho do portálu dostal, pak většinou následovalo spousta experimentů a desítky restarů daného levelu. To že přijdete na řešení rébusu je ta největší odměna a zadostiučinění, přeci jen v každé hře nemusíte rovnou zachraňovat svět či galaxii aby jste se mohli dmout pýchou a opájet se vlastní jedinečností.

Hra přináší i svůj sociální aspekt, přes GameCenter můžete porovnávat své výsledky s ostatními hráči (a že člověka ta pýcha přejde), hra je taktéž provázána s FaceBookem. Teď něco k záporům hry, tutoriál není zrovna user freindly, některé méně trpělivé nováčky může odradit svou zmateností. Druhým problémem je nedostatečná přesnost při umisťování bomb, obzvláště kdy daný level vidíte z dosti velké dálky a ani zoomovací kolečko nepomůže, každopádně se jedná o problém ojedinělý.

Celkově vzato si druhý díl zachovává to nejlepší z dílu prvního, grafika hry je pěkně ostrá a barevná, vynikne předvším v HD verzi hry. Nesmíme zapomenout ani na robustní editor, který Vám umožní vytvářet další vlastní levely. Máte-li puzzle hry v oblibě musí se u Vás na display Vašeho mobilního zařízení prohánět smečka malých roztomilých Moki. Hra se nabízí ve dvou verzích iBlast Moki 2 a iBlast Moki 2 HD, cena „obyčejné“ aplikace je 2,99$ cena za HD verzi je 4,99$. Odpalte svého Mokiho tam, kam se dosud žádný Moki nevydal.

Recenzi pro server Letem světem Applem přináší iOSGAMES.cz