can-knockdown-2Ve chvíli kdy mi Artur Starzyk poslal email s tím, že oslovuje vybrané světové servery, od kterých chce recenzi nové hry svého studia Infinite Dreams, jenž výjde v den světové premiery hry a její citace bude použita v popisu hry na iTunes App Store, byl jsem nadchnutý tím, že vybral LsA po bok serverů jako je engadget, macrumors a mnoho dlaších a okamžitě jsem se pustil do testování. Hra o kterou se jedná je druhým pokračováním Can Knockdown. Když se do iTunes App Store dostala hra Can Knockdown, stala se okamžitě číslem jedna v 67 zemích, během prosince 2010. Tuto hru si stáhlo téměř 2,5 milionů uživatelů za jeden měsíc, nyní se proto hoši z Infinite Dreams rozhodli zaútočit na vlastní rekord v počtu stažení, přicházejí s Can Knockdown 2. Díky časovému posunu tak vydáváme recenzi na hru jako absolutně první na světe a je nám velkou ctí vám poreferovat o Can Knockdown 2.

Hratelnost

Lidé, kteří hrají na iOS zařízeních se dělí na dvě skupiny, jedna používá iPhone namísto PSP a hraje na něm rozsáhlé hry, jejichž dohrání vyžaduje desítky hodin času. Druhá skupina chce hru, kterou může kdykoliv spustit v MHD, při čekání u doktora, nebo si ji jen tak zpříjemnit volnou chvíli, právě pro tuto skupinu je hra Can Knockdown 2 určena. Stačí ji spustit a okamžitě se ocitnete v samotném dění. Stačí shazovat plechovky pomocí míčku, tak jak to znáte z poutí. Ve hře je možné hrát v jednom ze tří rečimů:

• schazování plechovek omezené počtem pokusů.
  • Hody na cíl s časovým omezením.
  • Sestřelování plechovek za letu.

*V 1:13 v offcialním traileru od Infinite Games najdete hodnocení Letem světem Applem

Všechny své výsledky samozřejmě můžete porovnat s kamarády pomocí Game Centre. Hra nevyžaduje žádné přemýšlení a dlouhé uvažování, stačí jen spustit a začít si užívat zábavy! Osobně mi nejvíce sedla hra na schazování plechovek a hod na cíl. Snaha sundat ze vzduchu letící plechovku míčkem dopadá v mém případě spíše chutí hodit po něčem iPhone. Samozřejmě aby to nebyla nuda, jsou k dispozici různé speciální plechovky, které reagují na zásach například výbuchem, jenž shodí ostatní plechovky, nebo naopak také narazíte na plechovku, kterou když trefíte končíte. V perfektně zpracovaném návodu ke hře, jenž je součástí aplikace se o všech plechovkách a herních módech dozvíte veškeré potřebné informace. Celé kouzlo hratelnosti spočívá v tom, že máte dvě možnosti, zamířit pomalu, ovšem poté také pomalu hodíte míček a ten nemusí mít dostatek síly zhodit plechovky. Nebo můžete naopak hodit míček velice rychle a tak využít jeho ničící potenciál, ovšem zde musíte počítat s tím, že hůře zamíříte. V tom tkví celé tajemství zábavy této hry!

can-knockdown-2

Grafika a zvuky

Grafika je jedním slovem perfektní! K dané hře se naprosto skvěle hodí a nedovedu si představit, že by vypadala jinak. Vše co vidíte je stejně zábavné jako hra samotná. Grafika je samozřejmě v HD, takže si vychutnáte nádherný vizuální zážítek, která však bude vaše iOS zařízení zcela stíhat. Zvuky odpovídají prostředí, ve kterém hrajete, večerní městská ulice, plot u rušné silnice, nebo odpadní šachta. Vždy slyšíte na pozadí zvuky z dané lokace a k tomu zvuky plechovek a míčků, které jsou velmi reálné a stejně jako u grafiky si neumím představit jak by mohli být lepší.

can-knockdown-2
can-knockdown-2
can-knockdown-2
can-knockdown-2

Fyzika

Nejdůležitější vlastností celé hry je fyzika, která je dotažena do konce. Záleží na milimetrech do kterých trefíte plechovku, stejně jako na milimiterech za vteřinu, díky kterým aplikace vypočítá zda plechovka spadne nebo ne.

Záleží jen na tom, zda se vám zalíbí hra jako taková, o nic jiné nejde, protože zvuky, grafika a fyzika jsou dotaženy do absolutního maxima a pokud vás hra chytne užijí si zábavu i vaše uši a oči!

Can Knockdown 2 si můžete stáhnout pro iPhone/iPod touch v iTunes App Store zde za cenu 0,79€.

Can Knockdown 2 si můžete stáhnout pro iPad v iTunes App Store zde za cenu 0,79€.