V dnešní recenzi se podíváme na špičkovou televizi TCL X955, která je součástí nové řady velkoformátových televizorů společnosti TCL. Tato vlajková loď se může pochlubit inovativními technologiemi, včetně Mini LED podsvícení a Quantum Dot technologie, které slibují excelentní obrazovou kvalitu. Představíme si, co tato televize nabízí a jak se stane středem pozornosti vašeho domácího kina.

Obrazová kvalita: Mini LED a Quantum Dot

Jedním z klíčových prvků, kterým se televize TCL X955 vyznačuje, je kombinace technologií Mini LED a Quantum Dot pro obrazovou reprodukci. Mini LED podsvícení v modelech o velikostech 98″ a 85″ je tvořeno neuvěřitelnými 5184 zónami, což zajišťuje precizní kontrolu jasu a tmavých odstínů. S možností dosáhnout jasu až 5000 nitů se televize TCL X955 vyšplhala na novou úroveň detailů a živosti, což zcela transformuje zážitek ze sledování televize.

Quantum Dot technologie přidává do mixu schopnost zobrazit více než miliardu barev a pokrýt barevný prostor DCI-P3 z 98%. Tato kombinace umožňuje dosažení nesrovnatelně širšího barevného spektra a přesné reprodukce odstínů, což je zejména významné při sledování obsahu s vysokým rozlišením a podporou HDR.

Procesor AiPQ 3.0 a certifikace TÜV Rheinland

Obrázek je dále zdokonalen díky procesoru AiPQ 3.0, který je vybaven nejnovějšími algoritmy umělé inteligence od společnosti TCL. Tato inteligence optimalizuje jas, kontrast, podporu HDR a pohyby v různých scénách, zajisté tak maximální kvalitu obrazu bez ohledu na sledovaný obsah. Certifikace TÜV Rheinland pro nízký obsah modrého světla a Flicker-Free pak zajišťuje, že televize je šetrná k očím, což je v dnešní digitální době klíčový aspekt pro pohodlný dlouhodobý pohled.

X955lifestyle images 1

Zvukový zážitek: Onkyo a Dolby Atmos

Televize TCL X955 nenabízí pouze ohromující obraz, ale také impozantní zvuk. S audio systémem Onkyo a podporou Dolby Atmos dosahuje maximálního výkonu 160 W, což přináší jedinečný prostorový zvuk, který posouvá domácí kinosál do nových dimenzí. S parametry velkého kina a řešením audio kanálů 4.2.2. je zvukový zážitek u televize TCL X955 na úrovni profesionálního kina.

Design a konstrukce: Bezrámečkový design a moderní řešení kabelů

Při pohledu na fyzický design televize je zřejmé, že se TCL zaměřil na eleganci a minimalismus. Ultratenký bezrámečkový design nejenže zlepšuje vizuální estetiku, ale také maximalizuje plochu obrazovky, čímž nabízí pohlcující vizuální zážitek. Nejmodernější řešení vedení kabelů pak eliminuje nepořádek v oblasti televizního stolku, což přispívá k celkovému uklizenému vzhledu domácího kina.

tcl-98-x955-hero-front-new2

Propojení s herními konzolemi: Xbox Series X a PlayStation 5

Televize TCL X955 se ukazuje být vynikající volbou pro váš herní zážitek, ať už jste oddaným fanouškem Xbox Series X nebo PlayStation 5. S vynikajícím obrazovým výkonem a nízkým input lagem je tento televizní gigant připraven poskytnout vám nejlepší možnou herní zkušenost.

Propojení s Xbox Series X s televizí TCL X955 přináší výhody moderních herních technologií. Díky podpoře technologie HDMI 2.1 jsou zajištěny vysoké rychlosti přenosu dat a podpora funkce Variable Refresh Rate (VRR), což eliminuje obrazové trhání a zajišťuje plynulý obraz během hraní. Funkce Auto Low Latency Mode (ALLM) pak automaticky přepne televizi do herního režimu, kdykoliv je detekováno, že hrajete.

Pro majitele PlayStation 5 televize TCL X955 také nabízí skvělé možnosti propojení. S podporou HDMI 2.1 můžete využívat vysoké rychlosti přenosu dat a funkce, jako je 4K při 120 Hz pro plynulý obraz v akčních hrách. Funkce HDR a široký barevný gamut Quantum Dot technologie poskytují každý detail a každý odstín, což je zásadní pro plnění potenciálu hry na PlayStation 5.

Televize TCL X955 disponuje herním režimem, který optimalizuje nastavení pro hraní her, zajišťuje minimální input lag a maximalizuje reakční časy. Bez ohledu na to, zda se ponořujete do epických příběhů jednoho hráče nebo soutěžíte v intenzivních online multiplayer hrách, tato televize vám umožní zažít každý okamžik s maximální ostrostí a plynulostí. Nejde však jen o obraz, ale i o zvuk. Díky audio systému Onkyo a technologii Dolby Atmos získává herní zvuk na televizi TCL X955 nový rozměr. Efekty zvuku, jako jsou výbuchy nebo šepoty, budou znít tak realisticky, že vás pohltí do světa hry ještě víc.

Ve výsledku tak lze říci, že propojení televize TCL X955 s herními konzolemi Xbox Series X a PlayStation 5 je rozhodně výhodnou volbou pro váš herní setup. S technologickými inovacemi, jako je HDMI 2.1 a herní režim, se tato televize stává ideálním partnerem pro každého herního nadšence, který si klade nároky na kvalitu obrazu a zvuku. Připravte se na neuvěřitelný herní zážitek na vrcholové úrovni s televizí TCL X955.

x95-horizontal-version-rgb-eu-new

Smart funkce a vychytaný Zvuk

Televize TCL X955 není pouze o obrazu a zvuku, ale také o propojenosti a chytrých funkcích. S dostupností aplikací a streamovacích služeb, jako jsou Netflix, Disney+, HBO Max a další, je tato televize skvělým multimediálním centrem. Navíc podpora asistentů jako Google Assistent a Amazon Alexa přináší nový rozměr ovládání.

Certifikace TÜV Realistic Visual Experience Standard pro model 85X955 zdůrazňuje spolehlivost a realističnost vizuálního zážitku. Bez ohledu na to, zda sledujete oblíbený film, hrajete hry nebo používáte televizi k streamování obsahu, televize TCL X955 se zdá být připravena na všechny vaše potřeby.

TCL_98_X955_KEYVI_ISO2

Resumé Nová dimenze domácího kina

Celkově lze říci, že televize TCL X955 představuje novou dimenzi domácího kina. S kombinací nejnovějších technologií, výjimečným obrazem, impozantním zvukem a elegantním designem se tento model stává přední volbou pro ty, kteří hledají maximální audiovizuální zážitek. Jestliže si kladeš nároky na kvalitu a inovace, televize TCL X955 by mohla být tím pravým středem pozornosti v tvém obývacím pokoji. Pořízení této televize tedy můžeme doporučit.

TCL X955 můžete zakoupit zde

LSA_doporucujeme_v1