Herní služby Apple Arcade bude oficiálně spuštěna již v průběhu tohoto týdne spolu s vydáním veřejné verze operačního systému iOS 13. Již teď ale vybraní novináři a další testeři vydali recenze, v nichž se podělili o své první dojmy. Stojí Apple Arcade za to?

Nabídka titulů

Souvisejíci

Apple se při představování své služby Arcade chlubil tím, že nabídne skutečně exkluzivní tituly. V tomto mu dává velká část novinářů, kteří si službu mohli vyzkoušet, za pravdu. Web The Verge označuje kombinaci her od známých studií i nezávislých vývojářů za „překvapivě excelentní“. Sestava titulů podle The Verge dalece přesahuje to, co bylo řečeno při oficiálním představení služby. Dieter Bohn, který si několik chystaných her mohl vyzkoušet, o všech prohlásil, že jsou opravdu dobré, a dodal, že například Frogger předčil jeho původní očekávání. „Na první pohled nevýrazné, dokud se nepodíváte blíže a nezjistíte, že se toho ve skutečnosti děje opravdu hodně,“ shrnuje nabídku titulů The Verge. Redaktoři serveru Mashable si pochvalovali tituly jako Where Cards Fall, Skate City nebo Shinsekai Into the Depths. Web CNET si pochvaloval strategii Overland a hráčům konzolí doporučil 3D adventuru Oceanhorn 2 ve stylu kultovní Zeldy. Redaktory serveru MobileSyrup zase zaujala hra Seaky Sasquatch, která má podle nich potenciál stát se „Animal Crossing pro mobilní hry“.

Hratelnost

Apple Arcade se chlubí tím, že nabízí herní tituly pro všechny platformy Apple. Na některých zařízeních ale může být hraní problematičtější než na jiných. Server Gizmodo například upozornil na to, že simulace herního ovladače na displeji iPadu není úplně pohodlná, a doporučuje hrát za pomoci některého z kompatibilních ovladačů pro Xbox či Playstation. Podporu těchto ovladačů přinesou operační systémy iOS 13 a iPadOS, a hraní s jejich pomocí označuje Gizmodo za skutečnou zábavu.

Uživatelské rozhraní

Souvisejíci

Podle ohlasů novinářů to vypadá, že uživatelské rozhraní a prostředí služby Apple Arcade bylo navrženo tak, aby vás při hraní nijak nerušilo – jakmile spustíte hru, opustíte prostředí služby a nic vás při hraní neruší. Server Lifewire uvádí, že po každém spuštění hry se objevila úvodní obrazovka Apple Arcade v oranžové a bílé barvě, následovalo – alespoň v jednom případě – přihlášení k Apple Game Center, a poté už nic nenasvědčovalo tomu, že se hráč nachází v prostředí služby Apple Arcade. Hry jsou stejně pohlcující, jako kdybyste si je zakoupili samostatně. Plánujete si předplatit službu Apple Arcade? Na které tituly se nejvíce těšíte?