Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Na začátku roku jsem si je chtěl koupit ve verzi s displejem, ale od nákupu mě odradily velikosti. Egantnější verze pouze 38mm, verze 42mm mají bohužel nevzhledný vteřinový prstenec..

    Pekne, len podpora konci nakolko Nokia predava diviziu takze otazka je dokedy budu vydavat a udrzovat SW a synchronizaciou s ich cloudom, ci to neskonci ako u Pebble.

    Tak upřímně nokie tyto hodinky koupila tím, že skoupila firmu Withings (nokii trvalo pul roku než tam přepsala logo) toliko k podílu nokie na výrobě. Nicméně pokud jsem správně povhopil nokia tuto divizi zavírá zůstáva tedy otázkou podpora aplikace, ale u techto hodinek zase asi tak moc potřeba není.

    Ten ukradnutý dizajn ?????????

    Skoda toho pritepleneho dizajnu, uplne by postacoval volaky naramok-obruc. Inak su to zaujimave produkty, kupili sme si Nokia Body, ktora sa po case nauci a rozozna kto z nas 3 v rodine sa na nu postavil, je zaujimave sledovat progres vahy dcery (6r.), ta ked ide okolo vahy sem tam, sa na nu postavi a potom sa mi to automaticky zosynchronizuje v telefone a tak vidim na grafe pohyb jej vahy, plus bmi, ak sa postavim na vahu ja, ukaze mi suhrn-kolko vazim-bmi, kolko som v dany den urobil krokov(zdroj  watch, alebo iPhon) a ukaze mi predpoved pocasia na dany a nasledujuci den, takze sa stane ak som nedosiahol limit 10tis krokov, apka ma vyzve na prechadzku, lebo je povedzme pekny slnecny den. Je tam aj tehotensky modus, co vyuzijeme coskoro, kde zena zada datum poslednej menstruacie a tie veci kolo toho a aplikacia sleduje rast plodu atd..som zvedavy. Pri poslednom tehotenstve mala zena problemy s tlakom a stale musela nosit doktorovi na listku namerane hodnoty, tak aby sme neboli jak neandrtalci prikupili sme k vahe este Nokia bpm+, a takto mu moze ukazat len graf s nameranymi hodnotami. Tiez sme kupili Nokia Thermo, zas koli malej, aby sme ju nemuseli budit, ak ma cez noc teplotu, je zmerana bezdotikovo a za 3-4 sekundy. No a nakoniec som si objednal aj Nokia Sleep na monitorovanie spanku, neviem na co mi to bude, ale ze vraj ked zaspim, zhastne svetla v celom byte, tie su totiz to tiez smart (od IKEi), a vypnut telku,plus by mi mala dat appka volake tipy na lepsi spanok. Uvidime
    S pozdravom

Vložte vlastní komentář

celý text

Související články

Dnes nejčtenější

.