marshall major ii icon

Náhlavních sluchátek nalezneme na trhu tisíce, přesto existují sluchátka, která jsou jedinečná především svým designem, ale i zvukem. Přesně taková sluchátka jsme měli tu čest otestovat. Konkrétně se nám do redakce dostala Marshall Major II., která mohou na první dojem působit poněkud rockově, ale rozhodně je ocení fanoušek hudby jakýchkoliv stylů. Marshall je britská firma, která už od roku 1962 vyrábí především zesilovače k elektrickým kytarám, jedná se tedy o firmu, která klade důraz především na kvalitu co se rocku týče. Potvrdily kvalitu firmy i Bluetooth sluchátka Major II.?

Poté, co jsem otevřel balíček, ve kterém se nacházely právě Marshall Major II, viděl jsem jen malou krabičku. Už jsem měl tu čest několik sluchátek testovat, a tak jsem byl opravdu překvapen, protože balení, ve kterém se sluchátka a také 3,5mm a micro USB kabel nachází, je opravdu malé. Je to tím, že jsou sluchátka v krabičce složená, a tak není důvod je balit do větší balení.

marshall major ii 3

Po otevření jsem mohl poprvé na vlastní oči spatřit Marshall Major II. Logo firmy na první dojem působí velice rockově a stejné logo nalezneme i na smotných Major II. Měli jsme tu čest otestovat černo-zlatou variantu, která nejenom z dálky působí opravdu luxusním dojmem. Na někoho ale mohou Marshall Major II působit jakýmsi „retro“ dojmem.

Marshall Major II vám nabídnou kompletně uzavřenou konstrukci, kde kovový most mezi oběma sluchátky je zespodu pokryt polstrováním, tudíž jsou odolná a nikde vás neškrábou a netlačí. Vaše ucho pohltí velice příjemný textilní polštářek. Polohu každého sluchátka si můžeme nastavit tak, aby výborně sedělo na každém uchu. Vše je vyrobeno z velice kvalitních materiálů.

marshall major ii 4

Obě dvě sluchátka mají tvar zaobleného čtverce. Je poněkud překvapivé, že na Marshall Major II nalezneme pouze jedno jediné tlačítko, které slouží pouze k zapnutí/vypnutí, a také speciální pohybový klobouček, který však zastává mnoho funkcí. Stiskneme-li klobouček jednou, spustí se anebo pozastaví aktuálně přehrávaná skladba. Posuneme-li klobouček vpravo, tak přeskočíme na následující skladbu, posuneme-li klobouček vlevo, tak se spustí předchozí skladba. Ovládání hlasitosti probíhá také přímo pomocí kloboučku, a to konkrétně pomocí pohybu nahoru/dolu. Díky tomu nebudete muset stále vyndavat svůj mobilní telefon z kapsy, pokud budete chtít skladbu zesílit nebo ztišit. Sluchátka disponují i 3,5mm jack konektorem a Micro USB portem, který slouží k jejich nabíjení.

marshall major ii 1

Rád bych také ocenil dodávaný 3,5mm jack kabel, díky kterému můžeme hudbu poslouchat i „kabelově“. Kabel nepůsobí levným dojmem a dokonce má pozlacené konektory. Zároveň je na něm kroucená část, která dokáže prodloužit délku sluchátek až o 1 metr. Na samotném kabelu nalezneme malý ovladač uvnitř kterého je ukrytý mikrofon a jedno tlačítko, které slouží k přijmutí hovoru.

Jak již bylo zmíněno, Marshall Major II jsou bezdrátová, tudíž můžete přehrávat hudbu pouze pomocí Bluetooth. Na jedno nabití dokáží přehrávat hudbu až 30 hodin, což je dost slušný výsledek.

Spárování s mobilním telefonem je velice jednoduché, stačí sluchátka pouze zapnout a na iPhonu následně vybrat „Marshall Major II“. Poté již stačí nasadit Major II na hlavu a vychutnat si hudební zážitek – tím se pomalu dostáváme ke zvuku. Sluchátka hrají opravdu velice pěkně, přesto samotnému zvuku nejvíce dominují basy, které mě osobně velice potěšily, ale někomu nemusí sedět. Výrazné basy jistě patří k rockové hudbě, na kterou se společnost primárně zaměřuje. Přesto budete dle mého názoru se sluchátky spokojeni i v případě, že posloucháte jiné styly než rock či metal.

marshall major ii 5

Vychválit ale musím hlavně izolaci, která je perfektní. I když posloucháte hudbu skutečně na velice hlasitou úroveň, tak vás okolí neuslyší. Pokud budete poslouchat hudbu a nechcete, aby vás rušila manželka/přítelkyně, která si ve vedlejším pokoji pouští oblíbený seriál, tak určitě Marshall Major II oceníte. Velká izolace má i jednu nevýhodu – materiál je velice kvalitní, ale není prodyšný, což může znamenat, že se vám budou uši ve větším horku potit.

Marshall Major II jsou designově velice pěkná sluchátka, která mohou působit „rockovým“ dojmem. Proto je ocení především vyznavači tvrdší muziky, pro které jsou dle mého názoru jako dělaná. Ačkoli já osobně rock neposlouchám, tak i mě dokázaly Marshall Major II přesvědčit, tudíž je ocení opravdu každý. Pokud máte rádi výrazné basy, tak by pro vás Marshall Major II mohly být jasným favoritem, protože ty opravdu nepostrádají. Výhodu vidím i v izolaci okolního zvuku, což může ale způsobit pocení uší především v létě. Velkým nadstandardem je podpora bezdrátového připojení, díky které můžeme poslouchat hudbu až 30 hodin.

• Sluchátka Marshall Major II Bluetooth zakoupíte na svetsluchatek.cz
marshall major ii 7