Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Je to gýč, a k Apple sa to absolútne nehodí, iPhone nikdy nebude luxusnym, a zlatá farba na tom nič nezmení, keďže sa produkuje v desiatkach mil. ks stvrtrocne, prirovnavat iPhone k rolce Rolls Royce je naozaj smiesne.

    Neviem si predstavit na tej zlatej variante neonovy a prevazne biely iOS7, hnus velebnosti.

    Chýba mi Stevov vkus.

    Loyd
    Ze zlaty iphone je gyc??? Tak to si asi este nevidel biely iphone 4 s neoriginalnym zlatym stredovym ramikom. Az som sa cudoval preco ten diel nevyrobil zlaty uz apple. Zlaty iphone bude urcite krasny, dufam, ze ho budu predavat len v apple store a len 128 Gb verziu aby ho nemal zasa kazdy :D

    tak ja dam celkom od temy ale zaujimalo by ma ci niekto nevie poradit keby som si chcel kupit napr v novembri iphone 4 ked uz bude predstaveny ios7 tak aky ios bude na iphone 4 po kupe???a da sa tam dat 6.1.3 alebo tam automaticky bude ios7 ktory by som na 4 ke nechcel diki moc za radu:)

    Loyd: Stevuv vkus je pryc, osobne si myslim, ze Apple muze takovou pakarnu jako je zlatej iphone klidne vydat. Tahle firma ztratila vkus uz kdyz vydala iOS7, vetsi kyc tezko najdes. Je to nejkycovitejsi UI na trhu. Zlatej iphone tam krasne zapada. Zlata a bila? Takovou barevnou kombinaci muze mit rad jen kycar.

    souhlas s komentarema ktery kritizujou zlatou … kdyz to nekdo chce ve zlatym tak existuje spoustu firem ktery vam to daj do zlata a budete jeden z mala lidi a bude to luxus (tady 24k zlato http://www.goldgenie.com/gold-iphone5-edition.php ) a kdyby slo o odliseni se od ostatnich tak beru tohle http://rarus-design.com/_files/image/produkty/iphone5-blue-black.jpg jde o to ze kdyz to poskytne rovnou apple tak bude hned kazdej „frajer“ misto bilyho iphonu kupovat bilo zlatej … (nerikam ze si to nekoupi i jiny lidi nez „frajeri“ ale pro „frajery“ to bude jasna volba :D )

    Pochybuju.                                                                                                        

    Nadáváte, že to není Stevovo styl (vy snad víte co se mu honilo hlavou ? Ten člověk měnil názory ze dne na den) , že to je hnus ale až to vyjde a vezmete to do ruky, budete tvrdit jak je to neskutečně úžasné.. Nikdo vás nenutí kupovat zlatý iPhone.

    Jedno Stevovo moto je že nevite co chcete :)
    Podle mě je to od Apple celkem dobrej tah.
    Kdy asi uvidímeprvní zlatý Samsung?
    Skoro mě přijde jako by Apple provokoval Samsung k viditelnému kopírováni :)

    Snaď nebude táto zlatá varianta dostupná len vo verzii so 128GB pamätou. Veľmi rád by som si iPhone v tejto farbe zakúpil no osobne mi stačí uložisko 32GB, platiť zbytočne veľké peniaze za 128GB ,ktoré nikdy nevyužijem to je odveci…

Vložte vlastní komentář

celý text

Související články

Dnes nejčtenější