Zdravím,
bohužel těžko říci a poradit, jedině servis. Udělají vám diagnostiku a navrhnou řešení problému.
Vytvořené odpovědi
-
Zdravím,
obávám se že asi nelze..
Možná jediné, mrknout na multitasking, kde uvidíte jaké aplikace byly v poslední době otevřené.. Ale z toho nepoznáte co vám kdo prohlížel v dané aplikaciZdravím,
jakou navigaci, Mapy od Apple? (když je to asi k dotazu jedno)
Jakou Wi-fi máte připojenou? K čemu? Máte v tabletu sim a cellular připojení, nebo např. hotspot z iPhone?
Přibližte více info..Zdravím,
jedna věc je co vám odešlo z účtu a druhá co máte na faktuře k dané objednávce..
Nejprve přesně překontrolujte fakturu, jednotlivé položky, jestli jste se např. neukliknul.. na faktuře musí souhlasit přesně částka s vaší platbou.
Pokud je skutečně chyba u nich, kontaktujte je na tel. číslech v odkazu, poradí vám jak postupovat.
https://www.apple.com/cz/contact/
Dejte vědět jak jste uspěl..Zdravím,
z ničeho nic se sama nezvětšila… Ale je možné že jste omylem použila gesto pro zvětšení obrazovky a tuto funkci máte aktivovanou.
Mrkněte na nápovědu, nechci to vypisovat, pokud je to ono.. Doporučuji poté vypnout v nastavení, jestli to nevyužíváte:
https://support.apple.com/cs-cz/guide/iphone/iph3e2e367e/iosZdravím,
ano, již cca 5 let není iTunec pro Mac OS.
Nahradil ho Finder, Music, Podcasty a TV.
Mě osobně docela chyběl, ale čas ubíhá, dnes ani ne..Zdravím,
neuvádíte operační systém..
Ale, mrkněte na uživatelskou příručku, nahoře vyberte vaší verzi:
https://support.apple.com/cs-cz/guide/ipad/ipad8f91b5e3/18.0/ipados/18.0Zdravím,
bohužel nelze. Pouze měsíčně..
Kdysi to šlo, ale je to už mnoho let..Vlastislav píše:
aha, já to uvedl pro poslední verzi systému Sequoia..Nepamatuji si jak je to v Monterey..
Něco jsem ale dohledal, mrkněte na odkaz..
Bohužel nemohu vyzkoušet, ale je to návod pro Monterey, od oficiální podpory Apple.
Snad vám pomůže..
https://support.apple.com/cs-cz/guide/terminal/trml15226/2.12/mac/11.0
tak to nebude ono, spletl jsem se..
aha, já to uvedl pro poslední verzi systému Sequoia..
Nepamatuji si jak je to v Monterey..
Něco jsem ale dohledal, mrkněte na odkaz..
Bohužel nemohu vyzkoušet, ale je to návod pro Monterey, od oficiální podpory Apple.
Snad vám pomůže..
https://support.apple.com/cs-cz/guide/terminal/trml15226/2.12/mac/11.0Zdravím,
i na Mac OS je to jednoduché…
Nastavení - Zpřístupnění - Monitor - Preferovat neblikající kurzor - zapnoutZdravím,
je to upozornění, že některá aplikace má přístup k mikrofonu na Macu.
Více zde:
https://support.apple.com/cs-cz/guide/mac-help/mchla1b1e1fe/macZdravím,
iTunes dnes na Mac OS už není.. Máte starší verzi operačního systému Mac nebo máte Wyndejws?
Nevím jestli pomůže, přikládám odkaz:
https://support.apple.com/cs-cz/guide/iphone/iph3ecf67d29/ios