Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Restartování telefonu,baterka. #54447

    Zdravím,
    bohužel domněnky o tom že to může být ono nebo tamto, se tím nic nedozvíte..
    Do vašeho telefonu nikdo nevidí.. a je těžké posoudit co se stalo uvnitř, nebo jestli jsou další souvislosti..
    Najděte dobrý servis, je jich spousta, bohužel nemohu radit konkrétně.
    Udělají vám diagnostiku, ve většině případech zdarma, pokud si u nich nadále objednáte opravu. Pokud ne, mají ceník. Ale aspoň zjistíte co je vadné.. A jste-li zručný, můžete si opravit Iphone třeba sám, pokud si myslíte že to bude levnější..
    Myslím že je to lepší, než hned vyměnit baterii a čekat jestli to bude lepší nebo ne.
    Dejte vědět, jak pochodíte, rádi se dozvíme co je špatné..

    Odpověď: Oznámení #54444

    Zdravím,
    pokud nemáte ztišený iPhone, (vydával by pouze vibrace a ne zvuky, je-li zapnutá tedy vibrace,) a dále mně napadá - Nastavení - Oznámení - …. máte u vybraných aplikací povoleno oznámení? a také vybraný zvuk?

    Odpověď: Ikona souboru obrázek jako preview #54443

    Zdravím,
    možná vám nerozumím..
    Ale po otevření okna Informace a přetažení např. obrázku na ikonu úplně vlevo nahoře, se změní její náhled. Takže místo modré složky bude např. obrázek, nebo místo PDF ikony taktéž třeba obrázek.
    Myslíte toto?

    Odpověď: Iphone 14 pro ios 17.4.1 #54427

    Zdravím,
    přibližte to aktivní používání… Jsou něco jiného hovory, psaní zpráv, emaily, běžné brouzdání po netu a jiné třeba videa a hlavně hry atd. Ale i tak je to celkem málo..
    ps: nedávno mi povídá známý, jezdím každý den autem a nádrž mi skoro vystačí na celý týden.. Tak jsem odpověděl, že já plnou nádrž měl vyjetou už ten samý den odpoledne :)) a v součtu hodin držení volantu v autě a dobou jízdou jsme strávili stejný čas :))
    Hezký večer )

    Odpověď: Optimalizované nabíjení 80% – iPhone 15 Pro #54426

    Zdravím také,
    každému může optimalizované nabíjení fungovat jinak, záleží jak ho pravidelně necháváte dobít.
    Každý uživatel zařízení používá jinak, nebo nabíjí různě.. někdo kdykoliv až když dochází baterie, někdo se snaží nechávat vybít na určité procenta a někdo prostě pravidelně na noc ať je tam procent kolik chce..
    Takže názory se mohou různit…
    A správné optimalizované nabíjení od výrobce, zpomaluje stárnutí baterie omezením doby kdy je v plně nabitém stavu. Tahle možnost vlastně sleduje váš denní režim nabíjení a podle něj by měla dobít na těch 80% a počkat a pak nabít na 100% až krátce předtím nežli budete iPhone používat.
    Ne vždy tomu tak je, záleží na pravidelnosti. Systém používá strojové učení.
    Dám příklad u sebe, (každý uživatel používá jinak!) iPhone pondělí až pátek nabíjím vždy na noc, připojím na napájení.. tel. se nabije už v deset nebo v jedenáct h. večer je na 80% a počká na třetí až čtvrtou hod. ráno, kdy zahájí nabíjení na 100%, abych když vstávám ráno, měl plnou kapacitu.
    A nekoukám na to jestli má tel. večer 20% nebo 60%…
    A když např. mi jednou až dvakrát za měsíc dle mého používání přes den dochází kapacita, dobiju v autě, v práci atd.. a stejně večer připojím přes noc, ať má procenta jakékoliv.
    Naopak víkend pokud jsem doma nechávám všelijak, i úplně vybít nebo klesnout na kritické hodnoty a pak připojím a iPhone třeba přes den nebo ráno se nabije na 100% hned, ikdyž mám zapnutou optimalizaci… Zřejmě si pamatuje a ví že v tuto dobu chci nabít celou kapacitu a např. odpo nebo večer vyrazit ven.. 🙂
    Takže každý to máme jinak s tou optimalizací…
    A obecný postup, mno nevím.. Já doporučuji na noc používat tu nejslabší nabíječku, které trvá déle nabití… A naopak když potřebuji přes den doplnit narychlo a hodně kapacitu, tak tu výkonnější a samozřejmě tím rychlejší.. Takže mám na noc 5W, v dílně třeba 10, v autě 18W.. cca asi tak..
    Ale určitě bude mít někdo jiný názor.
    Je to na každém kdo jak používá zařízení a také jak je baterie „stará“.. U nové v pohodě výdrž, ale jakmile se přehoupne rok nebo rok a půl, klesá dost dolů.. (jen vlastní zkušenost od modelů 4 nahoru)
    A hlavně…, baterie je spotřební díl telefonu, takže těžko nějakým soustředěním na nabíjení prodloužíte životnost o několik let..
    ps: příklad.. i novou baterii dokážete vyždímat za několik hodin, nebo vám vydrží dva dny, naopak stará vám může vydržet i den, nebo budete každé dvě hodiny pořád nabíjet a tahat s sebou power banku.. Vše jsem si již vyzkoušel 🙂
    Ať se daří s Pročkem 🙂

    Odpověď: Baterie v Macbooku Pro 15 2019 #54227

    Zdravím,
    díky, na appku se podívám, ale nejsem, bohužel, zastánce něčeho moc dalšího v systému.
    Zkrátka, používám book nepravidelně.. Ano, mám jeden z posledních Intel deváté generace…
    Na iPhone to nabíjení funguje dobře, je pravidelně nabíjen ve skoro stejné době.. Přes noc jen na 80 a k ránu na 100..
    Ale u notasu ne, ale je to nepravidelným používáním na baterii..
    Hodně zdaru 🙂

    Odpověď: IRadar CZ+ #54160

    Zdravím,
    přesně tak. I tak jak uvádějí ostatní uživatelé… Nefunguje…
    Přešel jsem na jiné apky, ikdyž mi jednoduchý iRadar docela chybí..
    Apku iRadar zajišťuje občanské sdružení Amatérská meteorologická společnost.
    Uvítal bych klíďo aby byla placená, ale fungovala 🙂

    Odpověď: Baterie v Macbooku Pro 15 2019 #54159

    Zdravím,
    baterii mám na stejných cyklech, také Pro…
    Zkuste Nastavení - baterie - kondice baterie (vedle je malé i ) rozkliknout, a dát optimalizované nabíjení. Já mám zapnuté i Spravovat životnost baterie..
    Ale, možná někdo poradí, sám nejsem moudrý.. Někdy se baterie dobije jen na těch 80%, někdy jde na 100. Mám ho rok, převážně na displeji thunderbolt. Takže mimo to na baterii celkem za tuto dobu málo.
    Ale snažím se občas ho nepřipojit na napájení a udělat skoro jakoby cyklus, kvůli oživení baterie.
    Dejte vědět jak vám to bude fungovat..

    Odpověď: Nejde mi otevřít profil v nastavení #54090

    Zdravím,
    předpokládám že jste zkusil reset tel. Ne vypnutí… ale restartovat. Neuvádíte model tel.
    Dále, nevím, co třeba přihlášení přes pc nebo Mac na iCloud do vašeho účtu, tam se jeví vše ok? Účet funguje normálně?
    Máte-li zálohu, (předpokládám), zkusil bych smáznout tel. do továrního nastavení, nastartovat a vyzkoušet funkce, myslím nepřijmout zálohu ale jen se přihlásit k účtu. Pokud ok, pak stáhnout zpět zálohu celého tel.
    Pokud se dostanete tam kde jste byl, tak jaksi nevím 🙂

    Odpověď: Neslyším volajícího #54089

    Zdravím,
    těžko poradit..
    Chyba nemusí na vaší straně. Těžko říci..
    Odstraňte kontakt, tedy tel. číslo z kontaktů, oba, pak znovu založte a zkuste zavolat..
    Dejte vědět…
    Tyto chyby registruji v poslední době častěni, nejen na této poradně..

    Odpověď: Ztracený MacBook #54088

    Zdravím,
    postupoval jste dobře a myslím že je to dostatečná ochrana.
    Své Apple ID neresetujte, nic dalšího nepodnikejte.. Máte tam heslo a také je připojen k účtu na iCloud a dal jste vymazat.. To je dostatečná ochrana že ho nikdo nenastartuje.. A ikdyby se dostal přes heslo, tak ho systém dál nepustí.
    Vymazání zařízení je jedna věc a odstranění z účtu je druhá.
    Neodstraňujte zařízení z vašeho účtu, a v podstatě nikdy, dokud se nenajde… Pokud ho odstraníte, pak ho může někdo nastartovat a vy nebude mít info kde se to stalo…
    Vyčkejte, třeba se najde nějaký blázen který ho připojí na wi-fi… Nikam jinam se nedostane a vám přijde zpráva kde se nachází. Můžete si být jistý..
    Bohužel nic jiného si myslím nejde v tuto chvíli udělat.

    Odpověď: Zoskupovanie zamknutých súborov v priečinku #54055

    Myslel jsem si že to půjde trochu jednodušeji, mm, ale rozumím.
    Bohužel neporadím.
    Možná vyzkoušet Commander One.. (za pár peněz), plus další na appstoru)

    Odpověď: Oznámení zamknutá obrazovka #54053

    Zdravím,
    myslíte po otevření víka a ještě když nejste přihlášený k účtu?
    Co máte v Nastavení - oznámení - náhledy?
    Máte vždy nebo při odemčení?

    Odpověď: Zoskupovanie zamknutých súborov v priečinku #54052

    Zdravím,
    přesně nevím, ale napadlo mě, co vytvořit novou dynamickou složku a zadat kritéria hledání
    Více zde:
    https://support.apple.com/cs-cz/guide/mac-help/mchlp2804/mac

.