Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: iPhone 6 – reklamace baterie #8471

    Ano, je mi to naprosto jasné - 100% jistota není nikde a v ničem. Ale opakuji podruhé, že když se mi mobil samovolně vypínal, tak se poté aplikace ptaly na oprávnění jako kdybych je zrovna nainstaloval znovu, což utvrdilo mé přesvědčení i vyjádření technika, že šlo o SW chybu.

    Pokud někde dělají diagnostiku na počkání, tak by to byla nejlepší cesta. Jinak je to pouze hádání z křišťálové koule. Já jsem byl zbytečně 14 dní bez iPhonu a byl jsem přesvědčený, že je baterie KO -nakonec jsem se dozvěděl, že mám v záloze nějaký konfliktní balast..

    Odpověď: iPhone 6 – reklamace baterie #8469

    Problém může být softwarového charakteru. Já jsem už vystřídal 4 iPhony a od verze iOS 8 jsem pořád jen aktualizoval + obnovoval zálohu na iCloudu. Servisní technik mi řekl, že právě v tomto je nejčastější problém, jinak můj iPhone se taky vypínal a nakonec prošel hardwarovou diagnostikou na výbornou.

    Pokud se ti po takovém samovolném vypnutí ptají aplikace znovu na oprávnění (poloha, kontakty, atd.), tak máš stejný problém jako já, což je naštěstí pouze softwarová drobnost = proveď reset do továrního nastavení a neobnovuj zálohu, ale iPhone si nastav znovu a aplikace si stáhni z AppStore.

    Odpověď: Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8399

    Takže reklamace trvala 14 dní s tím, že se na diagnostice nic neprojevilo a zařízení je v pořádku. Servisní technik mi doporučil neobnovovat zálohu, ale stáhnout si aplikace a nastavit si iPhone od píky. Po domácích náročných testech (lednice, mrazák, velká zátěž, atd.) je zatím vše v pořádku a skutečně to vypadá spíše na softwarovou chybu - protože když se mi iPhone sám vypnul, tak po zapnutí se spousta aplikací ptala znovu na oprávnění (poloha, kontakty, atd.).
    Nehledě na to, že mám jednoho známého, který je u iPhonu už 7-8 let, taky pořád "aktualizuje a obnovuje zálohu" a má už takové problémy, že mu snad pravidelně padají telefonní hovory.

    Resumé je tedy takové, že samovolné vypínání může být způsobeno špatnou baterií či jinou součástkou .. nebo obnovou zálohy, která může obsahovat odlišné nastavení staršího zařízení a může proto dělat tuto neplechu. Alespoň takto jsem to vydedukoval já. Kdyby redakce tohoto webu zjistila více podrobností a vydala by na to téma článek, tak by to spoustě lidem velmi pomohlo.

    Odpověď: Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8398

    Mně to docela vadí, protože iPhone používám soukromě i pracovně a je to pro mě značné omezení, obzvláště to čekání na nový/opravený kus. Situace je obvykle taková, že když si koupím nový iPhone v říjnu/listopadu, tak se první problém vyskytne cca okolo dubna/května, v létě je díky teplejšímu počasí klid a když přijdou chladnější rána či večery na přelomu září/října, tak je problém zpět - o poznání horší (častější). A jak jsem psal, ještě to přijde v nejméně vhodný okamžik, když je potřeba volat záchranku, nebo když se chci vymanit z hlubokého lesa s košem plným hřibů.. Když si představím, že si nebudu moct zavolat pomoc, když bych např.boural, nebo kdyby mě po tom lese honil divočák, tak vem čert nějaký nový (repasovaný) kus.

    Ano, byl jsem v iStyle. Z jejich "rádoby profesionálního" přístupu je mi na zvracení. S prodavačem nebyla žádná řeč, pouze mlčky "plnil své úkoly" .. a když jsem byl svými otázkami neodbytný, tak mi s kamennou tváří tvrdil, že problémy tohoto charakteru moc neregistruje (přitom vedle mě stáli další 2 zákazníci, kteří řešili stejný problém). Po bohatých zkušenostech s iPhonem 6 a 6S to bylo jako plivnutí do obličeje.
    Mimochodem, dle jeho tvrzení už není čekací doba jeden týden, ale mám spíše počítat s 12-14 dny. Buď to tedy začali více opravovat než vyměňovat, nebo těch reklamací už mají tolik, že nestíhají..

.