Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď:  Pay #11793

    Josef píše:
    Dobrý den, rád bych se zeptal jestli je normální, že na platební kartě je dán limit 500 Kč a nad tuto částku je potřeba zadávat pin. Ale při placení Apple pay tento pin Není vyžadován.

    Dobrý den,
    jestli se nepletu tak je toto chování správné. Karta se takto chová z důvodu bezpečnosti. Pokud Vám ji někdo ukradne, tak může vesele nakupovat do 500Kč bez znalosti Vašeho pinu a do doby než kartu zablokujete. Co se týče Apple Pay, tak je to bráno jako nejbezpečnější forma placení, proto není potřeba řešit nějaký limit. Pokud platíte s Apple Pay vždy vlastně zadáváte kód ve formě Touch ID či Face ID na iPhonu či iPadu. V případě placení Apple Pay skrze Apple Watch zase musíte mít hodinky na ruce a odemčené - pokud je sundáte / někdo Vám je ukradne hned vyžadují kód pro odemčení a do té doby s nimi nelze platit.

    Odpověď: instalace OS na starší Mac mini #11581

    Jestli se nepletu, tak původně byl OS X software, který bylo nutno kupovat a to až do verze 10.8.(Mountain Lion) což může být ten problém, proč to nejde nainstalovat. Jestliže během formátování došlo i ke smazání vnitřní image, tak to nemá odkuď nainstalovat.
    Osobně bych doporučil udělat si někde na nějakém jiném MacBooku bootovací flash disk s požadovaným macOS.

    Odpověď: Nejde aktualizovať iOS #11573

    1. Problém může být v nabízené verzi iOS pro aktualizaci. iOS 12.0.1 už dávno není podepisovaná, takže ti nemůže jít ani nainstalovat, každopádně je divné, že ti tam takhle visí.
    2. Zkontroloval bych si, že je v iPhonu dostatek volného místa
    3. Doporučil bych aktualizovat přes iTunes, pokud ani to nepůjde, tak bych provedl reinstalaci iOS přes iTunes z recovery režimu.

    Odpověď: iPad 2018 rozdělenná klávesnice na dvě poloviny #11576

    Napadají mě 2 cesty.

    1. Gestem - polož palec na levou polovinu klávesnice a ukazováček na pravou polovinu klávesnice a poté přitáhni prsty k sobě. Poté řekni abrakadabra a mělo by to fungovat.
    2. Příkazem - v pravém dolním rohu klávesnice je klávesa s obrázkem klávesnice na tu klikni prstem a podrž měla by se objevit nabídka - Vyber možnost Spojit a ukotvit (Merge and Dock) nebo tak něco.

    Odpověď: Kopírování z macu na Fat 32 (pouze 2GB) #8873

    incredible píše:
    Zdravím,

    mám problém než jsem si aktualizoval nový macOS "Sierra", kopíroval jsem z počítače na externí disk (FAT32) dokumenty/videa do velikosti 4GB, po aktualizaci mi píše počítač hlášku, že soubor je příliš veliký, jdou kopírovat soubory pouze do 2GB... bohužel mi ale TV nepřehraje jiný formát než FAT32 a já běžne používám velikosti souborů 3 a více GB

    Nevíte co s tím?

    Ahoj incredible,
    bohužel je toto opravdu chyba Applu v nejnovější High Sierre. Tento problém se řeší na apple foru například zde: https://discussions.apple.com/thread/8095674?start=0&tstart=0

    Apple obecně řeší problémy na základě počtu nahlášených feedbacku k dané problematice, takže pokuď chces zdůraznit tento problém pošli feedback skrze tento formulář:
    https://www.apple.com/feedback/macos.html

    Odpověď: Tlačítko Iphone 5s #8785

    175 píše:
    Ahoj,
    mám problém s home buttonem u iphonu 5s. Touch id normálně funguje, ale home button při stiknutí nereaguje. Nevíte někdo zda stačí vyměnit jen home button? Předem děkuji za odpovědi 🙂

    Ahoj 175,
    ano stačí vyměnit home button, aby jste obnovil funkci tlačítka, ale bohužel příjdete o funkci touch ID. Každé touch id je totiž unikátní a je pevně spárováno se základní deskou z důvodu bezpečnosti. Jedině v autorizovaném servisu by mohli mít možnosti překonfigurovat tam nové tlačítko, ale ze zkušenosti vím, že se zde v česku pouze mění za nový kus celý iPhone.
    Jste tedy na rozcestí zda využívat systémové tlačítko a zachovat si touch ID, nebo vyměnit home button pro funkci mačkání a přijít o touch ID. V každém případě si původní touch ID nechce, protože již se v minulosti stalo, že po aktualizaci iOS nechtěli zařízení s vyměněným touch ID fungovat...

    Odpověď: iPhone zakoupený v US, záruka? #8750

    Dan Rubin píše:
    Nevíte jak je to se záručním servisem na iPhone zakoupených v US? Případně když je ještě přikoupená AppleCare+?

    Dobrý den, pane Rubín,
    Apple obecně poskytuje 1 rok mezinárodní záruku, kterou lze uplatnit po celém světe ve všech autorizovaných servisech. Pokuď je zařízení starší 1 roku, ale stále ještě v záruce (v CZ je pro koncového zákazníka typicky 2 roky záruky), tak je potřeba delší záruku uplatňovat v příslušné zemi s příslušným dokladem. Toto jsou informace, které mi posledně byli sděleny autorizovaným servisem v Čechách, když jsem řešil záruku iPhonu, který byl zakoupen v Dubaji.

    Odpověď: Problém s mailem #8621

    Ahoj Chogdar,
    to by neměl být problém. Mělo by stačit jít do Nastavení - iTunes a App Store. Zde kliknout na nepotřebný email a odhlásit se z něj. Poté by mělo již stačit se přihlásit Vaším klasickým Apple ID účtem. Je velice pravděpodobné, že by mohli nastat komplikace, pokuď v iPhonu necháte nainstalované aplikace pro původní účet. Doporučil bych je předtím odstranit, aby jste později nenarazila na problém, že nejdou třeba aktualizovat, zapnout nebo něco jiného.

    Chogdar píše:
    Ahoj, kdysi jsem si před lety stáhla pár aplikací přes mail tehdejšího kamaráda. Od té doby mám rozdílné mailové adresy na itunes a apple id. Je možné je sjednotit, abych už měla jen svůj mail aniž bych potřebovala heslo na kamarádův mail?

    Odpověď: IOS 11.0.3 #8538

    Ahoj Honzikk,
    podle toho co popisuješ to vypadá na SW problém. Downgrade je zatím možné udělat na verzi 11.0.1, ale otázka je, zda máš udělalanou zálohu v iTunes v původní verzi na kterou by ses chtěl vrátit, nebo zda máš zálohu v iCloudu, aby jsi o všechno nepřišel...

    Než se rozhodneš pro downgrade doporučil bych ještě drobné úpravy, které nestojí tolik času a práce.

    1. Nastavení - Obecné - Obnovit - Obnovit nastavení sítě (obnoví všechny sítě včetně Wifi, takže zapomene uložené a spárované sítě!)
    2. Nastavení - Mobilní data - Volby dat - Zapnout LTE - a zde zvolit Pouze data.

    V případě, že by ti nic z tohoto nepomohlo, můžeme potom zkusit radikálnější řešení v podobě downgradu iOS.

    Jen se ještě zeptám o jaký model iPhonu se jedná? Protože iPhone SE dost zlobí co se týče mikrofónu. Popřípadě, nezakoupil jsi nějaký nový kryt, který teď nějak nešikovně brání správnému fungování mikrofónu (ano i takový případ tu již byl)?

    Honzikk píše:
    Při nainstalování této aktualizace mě nikdo při hovoru neslyši.Mikrofon jsem vyzkoušel přes diktafon a je v pořádku.
    Neví někdo co se dá dělat?A nebo jak se vrátit ke stavu 11.0.2.
    Děkuji za odpověď

    Odpověď: iPhone 7 signál / výdrž baterie #8634

    VeverkaPetr píše:
    Zdravím přátelé, trápí mě na mém iPhonu 7 dvě věci . První se týká výdrže baterie na jedno nabití např. dnes jsem ráno odcházel do práce v 5 hodin a měl jsem 89% v půl 7 večer jsem se vrátil domu s 35% a jediné co jsem s telefonem dělal bylo že jsme po cestě do práce poslouchal svou hudbu přes Airpody asi 20 minut a to samé i večer . a přes den jsem kolem oběda byl asi ani ne 10 minut na netu a napsal jsem 2 krátké emaily , když se mrknu do nastavení/ využití baterie tak nejvíc spotřeby má hudba 31% a safari 19% ale zdá se mi to nějako moc dřív jsem telefon používal víc a domu jsem se vracel s víc jak 50% a telefon jsem nabíjel jednou za dva dny . Telefon mám od teprve od ledna . Poradí někdo co s tím ? Je to na reklamaci ?

    Druhý problém se týká signálu a to mám ten problém že se mi občas stává že mi vypadne signál LTE pak zmizí signál úplně pak naskočí Edge pak zase LTE v tom lepším případě v tom horším mi vypadne LTE stav signálu ukazuje že je plný ale nenaskočí ani ikonka LTE ani E . dřív pomáhalo vypnout a zapnou data a naskočilo LTE ale teď už to nepomáhá ale co pomáhá když dám telefon do letového režimu a pak letový režim vypnu tak okamžitě naskočí LTE . Je tohle na reklamaci ? Nějaký rady ? Továrnu jsem zkoušel ale nic 🙁 Reklamace se bojím že jim pošlu telefon a oni mi řeknou že oni tam s tím žádnej problém nemají a ještě po mě budou chtít nějaký prachy za diagnostiku a práci . Poraďte prosím .

    Ahoj VeverkaPetr,
    baterie je velice inviduálni věc s tou ti asi neporadím, ale co se týče toho LTE, tak bych zkusil dvě věci.

    1. Nechat si vyměnit SIM kartu u operátora (ačkoliv se to nezdá mohou začít zlobit)
    2. Nastavení - Obecné - Obnovit - Obnovit nastavení sítě ( potomto se obnoví veškeré nastavení síťí a iPhone zapomene i veškeré Wifi sítě, takže jestli neznáš hesla do Wifi síťí na které se poté budeš chtít připojit, tak to raději nedělej...)

    Odpověď: Kalendářová pozvánka #8191

    Edge píše:
    Ahoj,mám email spárovaný se služebním mejlem a jednou když mi přišla pozvánka do kalendáře a po potvrzení se nějak potvrzení neodeslalo (ikdyž v práci byla pozvánka potvrzena, v mobilu asi ne) a od té doby mě snad co hodinu a možná i častěji vyskakuje hláška "Kalendářová pozvánka. Odpověď na pozvánku nelze odeslat" Ráno když zapnu mobil tak napřed musím odklikat kolem 10 těchto hlášek za sebou a je to děsně otravný!! Jinak ostatní pozvánky byly vždy odeslánky v pořádku. Zkoušel jsem projít nastavení několikrát ale nikde jsem nenašel možnost nepotvrzené pozvánky smazat nebo třeba všechny pozvánky resetovat, smazat, zrušit prostě cokoliv co by mě těch otravných pozvánek zbavilo.
    Jinak se jedná o iPhone 6S
    IMG_1976.PNG

    Ahoj Edge,
    s pozvánkami a zejména co se týče komunikace Apple iOS/Microsoft Exchange Server jsou problémy od nepaměti... Každopádně bych doporučil toto:

    1.Stistkni 2x home button (Touch ID) a ukonči aplikaci Kalendář
    2.Nastavení - Kalendář - Účty
    3.Vyber účet, který si myslíš, že způsobuje tento problém, popřípadě to aplikuj pro jistotu na včechny
    4.Vypni Kalendář (V tomto kroku budou smazány všechny události v aplikaci Kalendář, později při opětovném zapnutí by se měli znovu nahrát)

    1. Vypni a zapni iPhone
    2. Zapni opět Kalendář pro daný účet viz krok 3.

    Nyní by už měl problém odeznít.

    Odpověď: smazání vlastní melodie #8636

    karlos07 píše:
    Zdravím Všechny.Omlouvám se za svůj dotaz,možná už tady je,ale jsem tu nový....Nemohu najít,kde se smaže nahraná melodie vytvořená přes GarageBand v nastavení-zvuky a haptika-vyzvánění.Povedlo se mi melodii vytvořit tak,že tam mam jen dlouhou pauzu,tak bych jí chtěl smazat na svém i7 plus ios 11.1 a nikde jsem nenašel,jak na to.V itunes se mi melodie nikde nezobrazí,ani ve zukách,ani když ji zadam do vyhledávače,ale v mobilu prostě pořád je....Děkuji za radu,pokud bude někdo vědět,jak se takových melodii vytvořených přes GarageBand zbavit.Přeji hezký den.

    Ahoj Karlos07,
    iOS 11 jsem aplikoval zatím pouze na iPady, kde je jejich přínos jasný, nikoliv na iPhony. Přesto si myslím, že postup bude více méně stejný. Zkus to podle tohoto:

.