Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Nefunkční klávesnice MacBook Pro #4138

    Tak problém byl skutečně v hardwaru, bylo potřeba vyměnit flex kabel u klávesnice, od té doby je vše v pořádku.

    Odpověď: Nefunkční klávesnice MacBook Pro #4137

    Děkuji za založení tohoto tématu i rady. Mám MacBook Pro (Retina, 13-inch, Early 2015), kde jsem téměř rok fungoval bez problémů, ale na konci února se poprvé zamrzání klávesnice a Force Touch trackpadu objevilo. Co přesně mám na mysli je vidět třeba na tomto videu:

    Ze začátku stačil na zprovoznění obyčejný restart, později tvrdý restart nebo PRAM. Dnes mi funguje RADA 2. - EXTERNÍ KLÁVESNICE NA JEDNU VTEŘINU a safeboot popsané v prvním příspěvku, restarty ne. Poté většinou několik dní vše funguje bez problémů.

    Zde několik věcí které mě k tomu napadají nebo jsem zkoušel, tak ať zbytečně neopakujete to samé:

    1. řešení, které jsem objevil, zkusil, ale nefunguje, je odstranění sleepimage (http://osxdaily.com/2010/10/11/sleepimage-mac/), které je popsané v komentářích pod videem

    2. Nyní zkouším řešení popsané pro „obecnější“ problém zamrzání – zrušení WebGL v Safari (kde se mi to většinou zasekne, je nutné restartovat a potom už nefunguje klávesnice ani trackpad): http://osxdaily.com/2016/05/19/workaround-freezing-mac-osx-10-11-5-10-11-4/

    3. Je to nějaký jiný softwarový problém…

    4. Může to být hardwarový problém související s Trackpadem (něco popsané jsem našel zde https://www.ifixit.com/Answers/View/335907/Internal+keyboard+and+trackpad+not+working#answer385305). Říkám si, že to možné je, ale na druhou stranu, jak by bylo možné, že po safebootu vše několik dní funguje normálně?

    Pokud jste zjistili nějaké další informace z reklamace nebo servisu, dejte vědět (včetně doby opravy).

.