Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Po pádu nejde zapnout Wi-Fi #38201

    Reset sítovych nastavení bohužel nepomohl.
    Přemýšlím, co teď bude nejlepší- pokud půjdu do servisu na diagnostiku a bude potřeba telefon rozebrat, budou muset vyměnit i sklo za co si naúčtují nesmyslnou částku.
    Zatím nejlepší řešení co mě napadlo, je koupit sklo, sehnat někoho kdo mi to za pár korun vymění (přece jenom je to práce na 15-30 min. cca) a pokud nedokáže říct, jestli je problém v desce nebo jen v anténě dát telefon do servisu na diagnostiku. Úplně nejlepší by bylo, jak říkáš kdyby to jen bylo odpojené.
    Otázka je, jestli se to vyplatí- telefon je na stranách a na zádech hodně opotřebovaný, displej je neoriginální a kondice baterie 77%, do toho je prasklé sklo fotoaparátu (sice na místě, kde to nemá na kvalitu fotek vliv, ale stejně tím klesne cena) a tlačítko na tichý režim už je taky celkem opotřebované. Tím chci říct, teď ten telefon má podle mě cenu cca 1 500- 2 000kč(max), pokud teď do opravy narvu dejme tomu dalších 1 500 a za 3-4 měsíce ho budu prodávat, jestli mi ta výsledná cena vrátí i cenu těch oprav (za předpokladu že si budu dávat na telefon pozor a nic se už neporouchá).

    Odpověď: Po pádu nejde zapnout Wi-Fi #38115

    Zapomněl jsem zmínit že telefon je iPhone 7 4,7"

    Odpověď: Po pádu nejde zapnout Wi-Fi #38113

    Ahoj, díky za odpověď.
    Zapomněl jsem zmínit, že přestalo fungovat i bluetooth.
    Byl bych moc vděčnej, pokud by mi někdo mohl hodit odkaz na pokud možno nejlevnější nahradni sklo a wifi, bluetooth anténu.
    Klidně český eshop nebo aliexpress atd.
    Zkusím někoho sehnat, kdo by mi to za levno opravil, když budu mít všechny potřebné součástky.

    Odpověď: Je možné zrušit roční předplatné aplikace? #36680

    Díky za ochotu Mikael, už je problém vyřešen přes podporu 🙂
    kdyby měl někdo stejný problém tak se stačí někde v aplikace Podpora proklikat, zvolit že chcete refund a popsat problem ( psal jsem anglicky a odpoved prisla taky v anglictine, ale mozna vas presmeruji na cechy kdyz budete psat cesky).
    Telefonicka podpora je celkem useless, sice umim plynne anglicky, kazdopadne mi volali z Irska a nevim jestli bych neplatil poplatky za zahranicni hovor, takze je asi lepsi napsat a pockat nez prijde email do 48h s odpovedi(mě odepsali asi po 6hodinach)

.