Zavřít reklamu
  • Ipad do školy #45847

    Dobrý den,
    jsem studentem lékařské fakulty a své studium bych si chtěl zjednodušit pořízením ipadu.

    Rozhodují se mezi Ipad air 2020 64Gb a Ipad 2020 64Gb. Mé požadavky nejsou vysoké - psaní poznámek, elektronické učebnice, brouzdání po netu. Nehodlám upravovat fotografie, či stříhat videa. Na pokročilejší funkce využívám Macbook

    Myslíte, že se vyplatí připlatit si za Ipad air? Rozdíl 4,5k je pro mě znatelný, vzhledem k vysoké pořizovací ceně apple pencil a dalšího příslušenství?

    Děkuji za odpověď

    Ipad do školy #45848

    Rozdíl u iPadu Air vidím v usb-c konektoru, u Pro modelu a předpokladam že i Air jde použít usb-c flash disk a do a z ipadu přímo kopírovat data/filmy, lze připojit usb-c hub nebo dokovací stanici, takže doma ipad air připojíte k plnohodnotné klávesnici, myši, monitoru včetně napájení (např. dokovací stanice HP USB-C G5 mi fungovala, ale bez zvuku).
    Ještě jedna věc, s iPadem 2020 lze použít jednoduchý, lehký smart cover (magneticke uchyceni na boku a kryje jen displej), u Airu uchycení pouze na boku není možné, kryty váží nejméně 320g, ale kryjí i záda.

    Ipad do školy #45851

    To Thrakath: K “plnohodnotne” klavesnici a mysi (MM2) se clovek pripoji bezdratove 😉 stejne tak si muze kopirovat data/filmy 😉
    S iPad 2020 muzes vyuzivat “smart” cover jen pro displej a muzes mit kryta zada oddelenym zadnim krytem.
    Uprimne, velkou chybu udelal Apple presunutim smart connectoru z boku na zada. Mam doma Air3, k tomu Logi Base, sundam cover, vlozim do zakladny a jede se 😉 A je to diky magnetum i docela stabilni kdyz pouziji Pencil.

    No Petr: na to co popisujes bude bohate staci ipad 2020. Ten rozdil ve velikosti displeje diky absenci HB neni az tak znatelny, stejne tak ani vykon a14tky proti a12 neni v beznem pouzivani postrehnutelny. 30g vahovy rozdil u LTE verze je taky drobnost. Vychytavky displeje a plne laminovani ti moc v tvem pouziti nepomuze.