Zdravím, dvouletá dcera si dnes dopoledne hrála s mým iphonem a zablokovala mi telefon. Pravděpodobně ho zamkla, když ho chtěla otevřít a touchpad nerozpoznal otisk prstu, telefon zažádal o kód, který několikrát zadala špatně. Poté mi telefon napsal, že ho lze použít za hodinu. Po uplynutí doby jsem zadala správný kód, ten však telefon neodemknul a nastavila se nová hodinová lhůta. To se opakovalo 3x, a nyní mi telefon napsal : iPhone nelze použít.
Nechápu to, jsem si jistá, že jsem zadala SPRÁVNÝ kód.
Bohužel nemám zálohu na cloudu a v telefonu několik tisíc fotek a videí i s nedávno zesnulou osobou blízkou. Nedokážu se smířit s tím, že o data přijdu resetováním telefonu do továrního nastavení.
POŘADÍ NĚKDO PROSÍM CO DĚLAT NEBO NA KOHO SE OBRÁTIT?
🙁 předem děkuji za všechny tipy ..
Ano, kontaktovat podporu Apple.
Obecně vša stále platí, že uživatelé se dělí jen na ty, kteří již o data přišli, a proto už mají zálohy, a pak ty, kteří o data teprve přijdou (nebo o ně přišli ve velmi nedávné minulosti). 🙂
Ahoj, prosím o pomoc!! Mám uplně stejnou situaci. Vytáhla jsem telefon po x letech, šla jsem na jistotu pro fotky a videa, v telefonu jsem měla tatu, který už není mezi námi. No, jenže telefon mi nezablokovala dvouletá dcera, ale já sama. Byla jsem si stoprocentně jistá, že zadávám správné heslo. Proto jsem v tom neustále pokračovala. Absolutně by mě nenapadlo, že o telefon, respektive jeho obsah nadobro příjdu. No, bohužel, dneska mě v iWantu přesvědčili o pravém opaku. Nechce se mi tomu věřit.Mám k němu ještě i účtenku, můj icloud si telefon ještě pamatuje. No ovšem,zálohu jsem si tenkrát blbka mladá neudělala.Dneska už tak blbá nejsem 🙁 Prosím, jde to zachranit?? Moc děkuju!!!
Opravdu je to tak, pokud nemáte zálohu na ICloudu, tak je vše ztraceno. ☹️
IPhone jde sice přes počítač uvést do režimu zotavení, ale tím se z něj odstraní uložená data.Toto je teď zbytečné psát, ale všude se ( nejen tady) píše,
"Zálohujte"Ono totiž pravou cenu věci zjistíte, až když o ní přijdete.
Je to tak. Je mi to tak líto. Dneska si už normálně platím 2TB a neřeším to a tenkrát mi asi přišlo 79 korun moc.Nechápu to. Takže nemá smysl volat na tu podporu.Asi ztráta času,že? Včera jsem se objednala :/
Na podporu určitě zavolejte,
Je to poslední možnost, jen záleží na koho tam narazíte, většinou nic neporadí
Zkuste kontaktovat přímo Apple, česká podpora je jen podivná firma kterou si tady Apple najmul.
Tuším, že ani nemají zpětnou vazbu, co tady ta firma předvádí.😆
Hodně štěstí.Měli by to být přímo amíci, tak se modlím!!!!Už nemám, co ztratit.Nerozumím tomu, co je tohle za ochranu.Vždyť mám tolik možností,jak dokázat a potvrdit, že je telefon můj. Apple ID, x různých potvrzovacích kroků.Tohle je padlý na hlavu. Podle mě tohle musí řešit statisíce lidí a mám na mysli, opravdu vlastníky toho telefonu 🙁
No nic, to si tu můžu vylejvat srdce a vztek, zachycený vzpomínky mi to nevrátí.Děkuju!!