Zavřít reklamu
  • Nefunguje nič poriadne MBpro/SW #46338

    Ahojte,

    Myslím, že ma to už nebaví, tiež si myslím, že som maximalne trpezlivy, už ma to nebaví, Apple...
    Mam macbook pro aj iphone, dlhšie než 8 mesiacov, už som si zvykol na všetky tie chyby ktore ten stroj má, a to ešte nehovorím o konkretných, ale jednoducho všeobecne nie je to uplne v pohode a zvlasť posledné dni ma utvrdzuju napísať tuto správu. Programujem, som technik a niečo som sa už aj za život naučil, minimalne hladať problemy a veriť, že ich vyriešim a tak píšem tu, pretože potrebujem vedieť nazor. Snad budete objektivní.

    Mám verziu MacBook pro 2020 13 palcov 16GB Ram i5 intel.

    Mac OS - tolko problemov ma operacny system a programy od apple, že ani neviem akymi začať, napriklad momentalne sa mi stale skroluje v safari celá stranka ako nahle píšem, nevidim text. Deje sa to hocikde kde píšem aj v poznamkach. Nemusim ani nič komplikované robiť a farebné koliesko sa mi bude ukazovať aj keby chcem otvoriť hocijaku slabu app. Ventilatory sa zapnu vlastne pri hocičom nie až tak naročnejšom teda napr. pri dlhšom pozeraní filmu, alebo viac tabov v safari ( nerobilo to spočiatku ) ako aj to ,že padne mi cely OS ako nahle v safari mam viac než cca 200 tabov ( mať ich menej nie je riešenie system by sa mal optimalizovať až na hrane sekania ak už nestiha a nie padnuť ) urobil som všetky oficialne kroky na riešenie probelmu. ale to je už jedno, pretože ma ide utrhnuť ako nevidim tento text ktory priam píšem. 😀 , proste nanič. už ma nebaví tolko veci rieišť s tym, že som to kupoval prave kvoli tomu aby som nestravil hodiny na riešenie niečoho čo ma proste funguovať.