Zavřít reklamu
  • Záloha fotek z Icloudu na externí HDD. #42663

    Ahoj Lidičky.
    Potřebuji pomoc. Chci si zálohovat fotky a videa z Icloudu na externí HDD. Bohužel jsem asi amatér a vůbec se to nedaří.

    • Když chcu fotky a videa stáhnout přímo z webu Icloud.com na svém macbooku, tak mi to nabídne, že mohu stáhnout pouze 1000 fotek najednou a já jich mám na icloudu asi 16 000. Takže si nedokážu představit, když stáhnu oněch 1000 fotek, jak budu hledat kde jsem skončil a stahovat dalších 1000 a tak pořád dokola.

    • Když jsem to zkoušel přímo přes aplikaci fotky na svém Macbooku, tak vše vypadalo růžově. Fotky a videa se začali stahovat a v průběhu stahování jsem si je mohl i na externím HDD kontrolovat a otevírat. Problém však nastal, když bylo stahování ukončeno. Po odpojení externího HDD a jeho znovu zapojení do mého macbooku už fotky a ani videa není možné otevřít a prohlížet. Všechny ostatní data co mám na externím HDD nahrané z minulosti mohu prohlížet atd, ale bohužel složka se zálohou fotek z Icloudu je vidět, ale fotky se nenačtou a jen jakoby načítají třeba hodinu, ale ani jedna fotka a video se neukáže. Přitom externí HDD ukazuje o 250 GB uložiště méně, tak to trochu nechápu, kde je zakopanej pes.

    Budu moc rád za Vaši pomoc.
    Tibor

    Záloha fotek z Icloudu na externí HDD. #42668

    stáhni to nejdříve do oddělené složky v počítači a potom to nakopíruj na extHDD. Btw. stahovat to můžeš nejlépe podle data pořízení fotek. po stažení odpoj extHDD a zkontroluj na jiném počítači funkčnost stáhnutého obsahu. Když to bude OK, tak smaž download v počítači.
    Btw. vyhoď MAC a kup si normální počítač, kde ti programátor nevnucuje svoji hloupou logiku fungování. 🙂

    Záloha fotek z Icloudu na externí HDD. #42671

    lol 😀 nie je nic jednoduchsie ako skopirovat icloud photos library a hodit ju na externy disk a mas vsetko jednym vrzom zalohovane, alebo vyhod mac a kup si normalni pocitac a kopiruj vsetko po zlozkach 😀