Zavřít reklamu
  • Pomoc #46214

    Dobrý den,
    Chtěla bych Vás poprosit o pomoc, na dovolené mi odešel Iphone. Po příjezdu jsem si obstarala nový chtěla se přes iCloud přihlásit a bylo mi napsano, že učet je zamčený. Ano, vím cestu přes mail nebo odpovědí na otázky...ale je nějaká možnost, jak zjistit původní mail? Na který byl postup odemčení poslán. Na otázky jsem se sekla už na první a nepustí mně to dále. Předpokládám, že asi nění jiná cesta odemčení?...Moc děkuji

    Pomoc #46215

    Ted nejak nechapu.
    Ty jsi se chtela prihlasit na svuj icloud svym mailem a bylo ti napsano ze ucet je uzamcen?
    Jaky puvodni mail chces zjistovat? ty si nepamatujes ani otazky zachrany ktere jsi nastavovala?

    Pomoc #46218

    A zavolat na Apple support striktně odmítáš? Pokud ne, bylo by to určitě řešení.
    Ale v principu to většinou funguje tak, že se dotyčný snaží odblokovat zablokovaný telefon. Nicméně v tvém případě určitě je na stránkách iCloudu uvedeno, že účet byl z bezpečnostních důvodů uzamčen. Pokud klikneš na odemčení a opětovně zadáš APPLE ID, které MUSIŠ znát, tak se tam objeví právě ty dvě varianty.
    Email - tam máš koncovku a první písmeno - podle toho lze zjistit jaký to je email. Pokud člověk není úplný magor, co měl desítky emailových účtů, tak si jej pamatuje a tam se dá určitě dostat i při ztrátě hesla k tomu účtu.
    Otázky jsou právě také důležité, odpověď na to, jak se jmenovala jeho babička atd. si pamatuje 95% lidí. Zbylých několik % prostě na vlastnictví iPhone holt nemá. Ale připusťme, že to člověk dělá ve spěchu a je takový trouba, že tam vyplní cokoli.
    Pak zbývá třetí možnost - založit si nové APPLE ID a tam už se chovat zodpovědněji.
    Pro důchodce si vše napsat na papírek a ten někam uložit, ostatní mají správce hesel.

    Pomoc #46226

    Volala jsem tedy na technickou podporu, ale jak říkáte bez sekundárního mailu nebo odpovědí na otázky se na uzamčené ID nedostanu. Problém mám v té sekundární adrese nepoužila jsem ji 15let. Nevím bohužel ani její formát. Zsložila bych si nové ID, asi mi ani nic jiného nezbyde ale mám problém, že mám ještě hodinky. Které vytvořením nového ID už nikdy nespáruju.

    Pomoc #46230

    Ještě se zeptám...je tedy možné nějak odpojit hodinky od stávajícího ID? na které se už ani nedostanu, abych aspoň nepřišla o ně?

    Pomoc #46232

    všechno je to popsáno tady:
    https://support.apple.com/cs-cz/HT201487

    Pokud ani jedno z toho nejste schopna provést, tak máte utrum. Holt, za hloupost se platí. A za zapomínání odpovědí na bezpečnostní otázky typu, kde jste se narodil nebo jak se jmenovala vaše matka za svobodna, nezaslouží uživatel žádné slitování.

    Pomoc #46233

    btw. ještě je možnost např. pomocí platební katrty registrované na vašem Apple iD 🙂

    https://support.apple.com/cs-cz/HT204921

Odpověď na: Pomoc

celý text

.