Při nainstalování této aktualizace mě nikdo při hovoru neslyši.Mikrofon jsem vyzkoušel přes diktafon a je v pořádku. Neví někdo co se dá dělat?A nebo jak se vrátit ke stavu 11.0.2. Děkuji za odpověď
-
Ahoj Honzikk,
podle toho co popisuješ to vypadá na SW problém. Downgrade je zatím možné udělat na verzi 11.0.1, ale otázka je, zda máš udělalanou zálohu v iTunes v původní verzi na kterou by ses chtěl vrátit, nebo zda máš zálohu v iCloudu, aby jsi o všechno nepřišel...Než se rozhodneš pro downgrade doporučil bych ještě drobné úpravy, které nestojí tolik času a práce.
- Nastavení - Obecné - Obnovit - Obnovit nastavení sítě (obnoví všechny sítě včetně Wifi, takže zapomene uložené a spárované sítě!)
- Nastavení - Mobilní data - Volby dat - Zapnout LTE - a zde zvolit Pouze data.
V případě, že by ti nic z tohoto nepomohlo, můžeme potom zkusit radikálnější řešení v podobě downgradu iOS.
Jen se ještě zeptám o jaký model iPhonu se jedná? Protože iPhone SE dost zlobí co se týče mikrofónu. Popřípadě, nezakoupil jsi nějaký nový kryt, který teď nějak nešikovně brání správnému fungování mikrofónu (ano i takový případ tu již byl)?
Honzikk píše:
Při nainstalování této aktualizace mě nikdo při hovoru neslyši.Mikrofon jsem vyzkoušel přes diktafon a je v pořádku.
Neví někdo co se dá dělat?A nebo jak se vrátit ke stavu 11.0.2.
Děkuji za odpověď