Zdravím, mám iPhone SE a od pátku je zamčený, zablokovaný. Na obrazovce je zpráva: Ztracený iPhone. Get password. Write email: V pátek jsem mluvila s technickou podporou, tam byli hodně překvapený, prý něco takovýho není možný přes dvojitou autorizaci pro vstup do iCloudu, poradili vyjmout přes iCloud telefon z režimu ztráty a obnovit tovární nastavení. Ani jedno se nepodařilo, telefon i po pokusu o obnovu hlásí to samé. Včera jsem googlovala a dočetla se o hrozbách Applu z Turecka, útok měl proběhnout 7. 4., což odpovídá, ale nikde jsem zatím nezachytila žádnou zprávu o tom, že by takový problém mělo víc lidí, pouze jeden jediný výkřik naprosto totožné situace ze Singapuru. Nevíte o tom někdo něco? Nevíte o někom komu se to taky stalo? Moje okolí žádné problémy nemá... A dá se nějak řešit takto zablokovaný telefon? Jsem amatér, ale z rozhovoru s technickou podporou jsem vyrozuměla, že obnova továrního nastavení je poslední možnost... Díky!!
-
Důsledek slabého hesla na iCloudu, pokud se tam můžeš přihlásit: https://www.icloud.com a pak najít iphone, následně vybrat telefon a zrušit zamčení, pokud se ti nepomede přihlásit, tak zavolej na podporu, když dodáš všechny informace, fakturu, atd. měli by ti to být schopni odemknout.
Díky, všechno co píšeš jsem zkoušela, zrušit zamčení se nepodařilo, tudíž ani přihlásit se do itunes a obnovit systém. Mířím do servisu, snad s tím něco udělají.
A jaky je puvod telefonu? Tohle vypada, ze prodejce nejspis bude chtit dalsi prachy po napsani na ten mail za odblokovani.
Ad. původ telefonu - byl koupený nový na českém eshopu, je to sice americká distribuce, ale 7 měsíců fungoval bez problémů.