Hej, jag kan inte uppdatera programvaran på Apple watch 4 efter installation i klockan kommer ett meddelande på slutet att uppdateringen inte kan verifieras, att enheten inte är ansluten till internet, självklart är allt anslutet till internet, mobilen har uppdaterat mjukvara till iOS17 och högre, tack du för några råd, om det finns en väg ut ur detta, tack.
En mobiltelefon med iOS17 innebär att klockan måste vara nyare för att stödja den givna högre uppdateringen, du kan inte längre ladda upp en högre SW till en gammal klocka, eller tack vare en mobiltelefon med iOS17 har du fastnat.
jag har aw4 och tittar på OS 10.2 och ios. 17.2. En äldre axel kan vara på klockan (så var det åtminstone) men inte tvärtom.
Hallå. Jag har den senaste uppdateringen på min iphone 13 och face IDE håller på att bli galen, så jag avbröt den och satte upp ett nytt ansikte och det håller fortfarande på att bli galet. Vet du inte vad du ska göra med den?
antingen har du ett hw-problem eller försöker stänga av uppmärksamheten när du verifierar ansikts-ID i inställningarna...