Jiri | 8/8/2024 kl. 20:59
Den känner inte av snabbladdaren, jag laddar normalt på den klassiska
Mikael | 9/8/2024 kl. 7:03
Vilken typ av snabbladdare, har MFI en specifikation, hur många W ger den?
I allmänhet är iP skyddat från ocertifierade källor så att det inte kokar. Prova en mac-laddare eller annan kraftfull så får du se.
Nebo Log in
Genom att fylla i ovanstående uppgifter bekräftar jag att företaget TEXT FACTORY s.r.o., med säte i Brno, Durďákova 336/29, Černá Pole, postnummer: 613 00, ID-nummer: 06157831, registrerat vid den regionala domstolen i Brno , infoga 100399, kommer att behandla mina personuppgifter som lämnats i registreringsformuläret som jag fyllt i på grundval av TEXT FACTORY s.r.o.s legitima intressen enligt artikel 6 punkt 1 brev f) GDPR och för att uppfylla rättsliga förpliktelser (artikel 6, punkt 1, bokstav c) GDPR), i följande syften: nödvändigheten av att säkerställa auktorisering av besökare på webbplatser som drivs av TEXT FACTORY s.r.o. att aktivt bidra till publicerade artiklar eller i diskussioner forum och utöva rättigheterna för TEXT FACTORY s.r.o. som administratör för dessa diskussionsforum. Mer information om behandling av personuppgifter och rättigheter finns i Lektioner om skydd av personuppgifter. hela texten