Zavřít reklamu
  • Fotografie iCloud #407

    Zdravím všechny, vím, že pro správu fotografií jsem schopen využívat iCloud Photo Knihovnu. Zde se vše děje automaticky. ZAJÍMALO BY MĚ, jestli jsem schopen fotografie uložit do určité složky v iCloud. Lze to tak udělat pro Google Disk, OneDrive a jiné aplikace, ale nepřišel jsem, jak to udělat v telefonu/tabletu i s iCloud. Rád bych vynechal z toho Mac, kde to jde "ručně". Potřeboval bych to pro otce, který nemá počítač a je jen na iPadu/iPhone. Díky za jakékoliv tipy.

    Fotografie iCloud #5222

    A prečo to otec chce robiť, keď nemá PC? (len mi uniká zmysel)

    V iOS sa dajú pekne fotky triediť, nekomplikujme to čo funguje a je jednoduché.

    iCloud bol vytvorený ako synchronizačná služba.

    Fotografie iCloud #5223

    To sice ano, ale má iPad s 10 GB fotek. Jeho iPhone je jen 8GB. Takže reálně k dispozici něco pod 1GB prostoru.
    Když natáhnu třeba tolik 10 GB do Photo Knihovny, tak budou i při zmenšení zabírat hodně prostoru fotky v iPhone a nedám zde už nic jiného.

    Proto jsem chtěl zvolit zálohu do složky a když někdy bude chtít, tak se do nich podívá ze všech zařízení.

    Fotografie iCloud #5224

    Ak tomu rozumiem správne, zálohou do zložky by si nič nevyriešil, zapni na iPhone optimalizovanie knižnice a tých 10 GB fotiek po čase bude reálne na iPhone zaberať tak cca 250MB. To isté môžeš urobiť aj na iPade a z 10GB fotiek bude tiež tých cca 250MB.

    Pre synchronizovanie 10 GB fotiek, ti ale nebude stačiť základný 5GB iCloud balík, preto je treba kúpiť 50GB za 1€/mesiac, čo je úplne zanedbateľná cena, ak s tým ma otec problém, presvedčíš ho, že to stojí za to a o všetko ma vystarané (dá si každý mesiac o jednu fľašu piva menej).

    Ďalšia možnosť je využiť Shared Photostream, kde môžeš uploadovať neobmedzené množstvo fotiek a fotky sa nepočítajú do iCloud úložiska. Avšak tam treba počítať so zníženou kvalitou fotiek (tuším ich zmenší o polovicu alebo tak nejak).