Zavřít reklamu
  • Jaký MacBook na programování? #3260

    Ahoj, pracuji jako kodér (HTML5, CSS3, Javascript) a PHP programátor. Dále pracuji ve Photoshopu (export grafiky a někdy i nějaké úpravy) Na práci mám primárně docela výkonné stolní PC (i7-8700K, GTX 1080,..). Teď jsem začal trošku víc cestovat. Jedu třeba na týden pryč a potřebuji si vzít práci s sebou. Můj 6 let starý notebook Lenovo už začíná dost zaostávat, tak se rozhoduji, že bych šel do Macbooku. Od Applu mám iPhone a Apple Watch, plánuji ještě iPad. Chtěl bych 13", akorát se nemůžu rozhodnout jaký model. Určitě chci retinu kvůli pohodlnější práci ve vyšším rozlišením. Kord u toho kódování je dobrý mít vyšší rozlišení. Takže buď ten nový MacBook Air 2018 s retinou nebo MacBook Pro 2017. Další věc je ta, že bych ho rád měl aspoň třeba 5 let. Bude stačit 8 GB ram, a nebo už by jste mi spíš doporučili 16 GB? Co se týká SSD, tak si myslím, že by stačilo klidně těch 256 GB, protože ho budu mít čistě na práci a práce mi zabírá minimum místa (web, i eshop zabírá pár MB, to stejný PSD soubory). Na velký soubory (filmy, apod.) mám externí HDD. Díky za rady. Používaný software - Visual Studio Code, PHPStorm, Photoshop, Sketch, FileZilla, Koala, MAMP, Sourcetree, cmder, Slack, Trello, Skype, Office

    Jaký MacBook na programování? #11826

    Podle mého skromného názoru by stačil asi i ten AIR, ale cenově to už nevychází zase takový rozdíl jít do PROčka 2017.

    Mám MBP2014, 8 GB RAM, 128 SSD a na běžnou práci - zhruba to co popisuješ - mi to stačí, a to spíš photoshopuju než se vrtám v kódu. 256 GB SSD je samozřejmě optimálnější varianta. Na 5 let ho budeš minimálně mít určitě.

    Jaký MacBook na programování? #11827

    Ahoj,
    programuji iOS aplikace v Xcode, a před pár dny jsem řešil upgrade HW.