Zavřít reklamu
  • AirPort Express (2. gen) a problém se změnou poskytovatele #383

    Zdravím. Mám problém s přemístěním routeru do jiného bytu a k jinému poskytovateli připojení. Můj dřívější poskytovatel byl NETBOX, do bytu mi šel přímo síťový kabel, ten jsem měl v portu LAN a vše fungovalo jako po másle. Nyní jsem se přestěhoval, poskytovatel internetu je UPC, takže v bytě je nutnost mít jejich router, protože do bytu nevede síťový kabel ale koax. Vedle něj byl kvůli Wi-Fi připojen D-Link a vše fungovalo. Odpojil jsem tedy D-Link, připojil AirPort Express portem LAN jako doma u NETBOXU, internet funguje, ale AirPort Utility mi hlásí 3 problémy - 1. že nejsem připojen 2. že nemám DNS 3. že není připojen modem nebo router. Internet ale funguje a vše vlastně běží bez problému. Moje úvaha je následující - pátral jsem pátral a pochopil jsem, že když už máte doma modem, musí být do AirPortu zaveden zdířkou pro WAN, jak je to i v manuálu. To jsem zkusil, a to už pak nefunguje vůbec nic. Síťové věci je bohužel to, čemu ani po X letech zkušeností se vším možným moc nerozumím... Byl bych vděčný za jakoukoli radu, která povede k tomu, že vše poběží bez problému. Díky předem.

    AirPort Express (2. gen) a problém se změnou poskytovatele #5123

    Tak problém vyřešen a jak to tak u routerů bývá, naprosto jednoduše. Připojil jsem AirPort Express konektorem WAN přesně dle manuálu do DSL modemu od UPC, provedl tovární nastavení AirPort Expressu, vytvořil novou síť a vše šlape jako hodinky.

Odpověď na: AirPort Express (2. gen) a problém se změnou poskytovatele

celý text

.