Modré tečky na displeji

aplikace, návody a triky, příslušenství
Duzd
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12. čer 2019 6:43:06

Modré tečky na displeji

Příspěvekod Duzd » stř 12. čer 2019 11:41:53

Dobrý den, chtěl bych od vás radu, jestli byste na mém místě posílali hodinky na reklamaci. Kupoval jsem je na Alze a mám je dva týdny ale zhruba po týdnu jsem se všimnul, že na bílém nebo svetlejším pozadí jdou vidět takové 3 modré tečky pod sklíčkem. Alza mě přesměrovala na VSP DATA s.r.o, jakožto na autorizovaný servis apple ale já si na internetu pročítal zkušenosti s danou firmou a převážně psali negativní hodnocení. Teď teda nevím jestli to mám nechat být, protože někdo by si těch teček třeba ani nevšimnul a nechal to být, nebo jim to poslat na opravu. Zase mám strach aby se tady s tím zásahem nerozjeli nějaké problémy, třeba že by mi tam namontovali nějaký druhý neoriginálni displej. Děkuji za rady a přikládám odkaz na foto problému https://imageshack.com/i/plRRD7PVj
Uživatelský avatar
JimmyLouder
Expert
Příspěvky: 63
Registrován: pon 09. kvě 2016 13:35:51
Bydliště: Sokolov

Re: Modré tečky na displeji

Příspěvekod JimmyLouder » stř 12. čer 2019 14:36:30

Mě osobně by to štvalo a reklamoval bych to.
Každé zařízení od Applu má jednoletou mezinárodní záruku, tudiž bych to donesl k jakémukoliv "premium resselerovi" a měli by to bez problému vzít.
Možná se pletu, ale mělo by to tak být.

Zkus zadat sériák sem:
https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/
 iMac 21.5" (mid 2011)
 MacBook Pro Retina 13" (early 2015)
 iPhone XS 64GB silver
 Apple Watch 4 40mm silver
 AirPods
Duzd
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12. čer 2019 6:43:06

Re: Modré tečky na displeji

Příspěvekod Duzd » stř 12. čer 2019 14:56:06

JimmyLouder píše:
stř 12. čer 2019 14:36:30
Mě osobně by to štvalo a reklamoval bych to.
Každé zařízení od Applu má jednoletou mezinárodní záruku, tudiž bych to donesl k jakémukoliv "premium resselerovi" a měli by to bez problému vzít.
Možná se pletu, ale mělo by to tak být.

Zkus zadat sériák sem:
https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/
Když jsem tam zadal to sériové číslo, tak mi to všechno splňuje. Mám to chápat tak, že bych tu reklamaci mohl řešit přímo přes ten odkaz co jste poslal, nebo jsem vázány na ty techniky, které má alza vedené u značky apple? Děkuji
Mates_
Příspěvky: 95
Registrován: ned 26. lis 2017 10:20:00

Re: Modré tečky na displeji

Příspěvekod Mates_ » stř 12. čer 2019 15:31:06

Dobrý den,
Hned bych to odnesl na reklamaci, když si koupíte nějaký produkt, měl by být bez chyb. Na reklamaci bych šel třeba do iwantu nebo do jiného apr. Možná budou chvíli nastvaně koukat, proč to nesete zrovna k nim, ale musí to vzít a nejspíš hodinky vymění za nové.
iPhone XR 128gb
Apple Watch series 3 GPS 42mm
Duzd
Příspěvky: 3
Registrován: stř 12. čer 2019 6:43:06

Re: Modré tečky na displeji

Příspěvekod Duzd » stř 12. čer 2019 19:36:59

Mates_ píše:
stř 12. čer 2019 15:31:06
Dobrý den,
Hned bych to odnesl na reklamaci, když si koupíte nějaký produkt, měl by být bez chyb. Na reklamaci bych šel třeba do iwantu nebo do jiného apr. Možná budou chvíli nastvaně koukat, proč to nesete zrovna k nim, ale musí to vzít a nejspíš hodinky vymění za nové.
Tak já ještě volal přímo na apple zastoupení a tam mi řekli ať to pošlu na tu pobočku která pro alzu vyřizuje reklamace produktu apple, ze berou díly od nich a nejspíš to bude právě nahrazeno novým kusem, tak jsem vyplnil zadost na vyřízení reklamace na VSP DATA a.s s tím, ze by si pro ně měl dojet kurýr. Snad to klapne
Uživatelský avatar
JimmyLouder
Expert
Příspěvky: 63
Registrován: pon 09. kvě 2016 13:35:51
Bydliště: Sokolov

Re: Modré tečky na displeji

Příspěvekod JimmyLouder » pát 14. čer 2019 23:14:37

Přesně jak jsem psal už já, nebo Mates_ výše. Produkt, který splňuje mezinárodní záruku, tak by mel vzít jakýkoliv APR v ČR.
Drzim palce!
 iMac 21.5" (mid 2011)
 MacBook Pro Retina 13" (early 2015)
 iPhone XS 64GB silver
 Apple Watch 4 40mm silver
 AirPods

Zpět na „Apple Watch“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host