Dobrý den, mám iPhoneX model A1901, kdy poslední dobou zaznamenávám obrovské zpomalení k připojení Wi-fi sítě a LTE datům. Rychlost u Vodafone je v Praze 6/3, což u iPhone 7 mám 80/50. Volal jsem do Vodafone a tam mě odkázali na Apple linku. Na Applu se mi smáli, že je to záležitost operátora. Operátor mi poslal článek, že iPhoneX má dva modely a v každém z nich je jiný modem. Jeden je od firmy Q a je právě v druhém modelu než mám já A1901, kde má být modem od Intelu. Telefon mám prý poslat do servisu, ale nemám očekávat zlepšení. Máte někdo podobné zkušenosti? Lze trvat na výměně modelu s rychlejším modulem modemu? Díky
Tak měřitelné nějaké rozdíly tam v těch modemech asi budou, ale v praxi by to takové skoky (80/50 vs. 6/3) být opravdu neměly.
Reklamoval bych, ten rozdíl je opravdu dramatický.Určitě reklamace. Mám taky A1901 a u nás v “díře” mám u O2 rychlost 65/14