Zavřít reklamu
  • Modré tečky na displeji #3463

    Dobrý den, chtěl bych od vás radu, jestli byste na mém místě posílali hodinky na reklamaci. Kupoval jsem je na Alze a mám je dva týdny ale zhruba po týdnu jsem se všimnul, že na bílém nebo svetlejším pozadí jdou vidět takové 3 modré tečky pod sklíčkem. Alza mě přesměrovala na VSP DATA s.r.o, jakožto na autorizovaný servis apple ale já si na internetu pročítal zkušenosti s danou firmou a převážně psali negativní hodnocení. Teď teda nevím jestli to mám nechat být, protože někdo by si těch teček třeba ani nevšimnul a nechal to být, nebo jim to poslat na opravu. Zase mám strach aby se tady s tím zásahem nerozjeli nějaké problémy, třeba že by mi tam namontovali nějaký druhý neoriginálni displej. Děkuji za rady a přikládám odkaz na foto problému

    Modré tečky na displeji #12184

    Mě osobně by to štvalo a reklamoval bych to.
    Každé zařízení od Applu má jednoletou mezinárodní záruku, tudiž bych to donesl k jakémukoliv "premium resselerovi" a měli by to bez problému vzít.
    Možná se pletu, ale mělo by to tak být.

    Zkus zadat sériák sem:
    https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/

    Modré tečky na displeji #12185

    JimmyLouder píše:
    Mě osobně by to štvalo a reklamoval bych to.
    Každé zařízení od Applu má jednoletou mezinárodní záruku, tudiž bych to donesl k jakémukoliv "premium resselerovi" a měli by to bez problému vzít.
    Možná se pletu, ale mělo by to tak být.

    Zkus zadat sériák sem:
    https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/

    Když jsem tam zadal to sériové číslo, tak mi to všechno splňuje. Mám to chápat tak, že bych tu reklamaci mohl řešit přímo přes ten odkaz co jste poslal, nebo jsem vázány na ty techniky, které má alza vedené u značky apple? Děkuji

    Modré tečky na displeji #12186

    Dobrý den,
    Hned bych to odnesl na reklamaci, když si koupíte nějaký produkt, měl by být bez chyb. Na reklamaci bych šel třeba do iwantu nebo do jiného apr. Možná budou chvíli nastvaně koukat, proč to nesete zrovna k nim, ale musí to vzít a nejspíš hodinky vymění za nové.

    Modré tečky na displeji #12187

    Mates_ píše:
    Dobrý den,
    Hned bych to odnesl na reklamaci, když si koupíte nějaký produkt, měl by být bez chyb. Na reklamaci bych šel třeba do iwantu nebo do jiného apr. Možná budou chvíli nastvaně koukat, proč to nesete zrovna k nim, ale musí to vzít a nejspíš hodinky vymění za nové.

    Tak já ještě volal přímo na apple zastoupení a tam mi řekli ať to pošlu na tu pobočku která pro alzu vyřizuje reklamace produktu apple, ze berou díly od nich a nejspíš to bude právě nahrazeno novým kusem, tak jsem vyplnil zadost na vyřízení reklamace na VSP DATA a.s s tím, ze by si pro ně měl dojet kurýr. Snad to klapne

    Modré tečky na displeji #12188

    Přesně jak jsem psal už já, nebo Mates_ výše. Produkt, který splňuje mezinárodní záruku, tak by mel vzít jakýkoliv APR v ČR.
    Drzim palce!

Odpověď na: Modré tečky na displeji

celý text

.