Zavřít reklamu
  • Nefunkční email od Seznamu #2196

    Dobrý den. Nastavila jsem si Seznam email do svého iPhonu. Vše šlape výborně, ale pokud mi přijde email, na který mám vytvořené pravidlo (pravidlo ve smyslu toho, že se daný email automaticky přemístí do přednastavené složky – mám takto tříděné prakticky všechny emaily) tak mi nepřijde upozornění. Že mi email přišel zjistím až tak, do konkrétní složky nejedu a tam se email zobrazí (už jako přečtený). Takže abych věděla, jestli mi nepřišel nějaký email, musím najet do všech složek, což je značně nepohodlné když mám cca 20 složek. Nevíte prosím co s tím? Když email přijde normálně do doručené pošty (není na něj vytvořené pravidlo) tak mi normálně „cinkne“ upozornění, zobrazí se číslo u ikony emailu (jakože mám 1 příchozí email) atd. Ale jakmile mi pošle email kdokoli na koho mám vytvořené pravidlo, o emailu nevím. Předem děkuji za odpověď. Monika

    Nefunkční email od Seznamu #9488

    Upozornění chodí pouze ze složky doručené pošty, z žádné jiné! Takže pokud máš vytvořená pravidla pro nové e-maily na přesun do jiných složek, tak nikdy upozornění nedostaneš! Maximálně by šlo v tom pravidlu nastavit (nezkoušel jsem) místo přemístění jenom zkopírování do té dané složky, pak ale budeš mít příchozí poštu 2x, ve dvou různých složkách, což asi není to pravé ořechové… 🙄

Odpověď na: Nefunkční email od Seznamu

celý text

.