Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Tento podvodnik že je vizionár…??? Si robite prdel. Pyramídová hra z názvom Elin Musk. Umelo vytváraná hra na technologickú firmu…

    Hahahahahahaha ráno byla vtipná kaše že? Lety do vesmíru s nejmodernějšími technologiemi dělá jeho soukromá firma… a lítá s ním půlka Evropy, Čína, Indie, USA,….

    Muska velice uznávám a vážím si ho, ale trošku brzděte. Lidi a zásoby na ISS stále posílají mužici ne z Muska, ale z Ruska :)

    Zlí jazykové tvrdí, že je Musk v USA tak trošku dotační kouzelník jak jistý Československý politik. Ale respekt za paypal, teslu i spacex a další projekty.

    Polka Európy Čína India? Si robite srandu…veď kedy že to mal letieť Američan v tej jeho loďke do vesmíru? Ako dopadli testy? Ešte aj Boeing do svojej loďky musí kupovať súčiastky s Ruska / Voronezsky závod /…svekovia Elonovi sú naozaj sekta..USA čo vraj boli na Mesiaci, teraz nemaju zabukovane miesta v Sojuze a USA bude kupovať Ruské Rd 180 dalších 10 rokov…tomu hovoríte najmodernejšia technológia?

    V klidu, nevzrušuj se… Jablko padlo evidentně zeměplochu. A určitě mu ani nevysvětlíš, že lidi nevytvořil bůh z bláta, ale přirozená evoluce.

    Keď sa k technológiam vyjadruje niekto, kto napíše, že USA boli VRAJ na mesiaci, strácam reč….

    Si pozri video s tlačovky tých vraj prvých čo tam boli a potom si pozri Gagarina po pristátí..

    USA tvridila a klamali aj u Separda…on vo vesmíre nikdy nebol…a aj tak tvrdia že to bol prvý Američan vo vesmíre… a v NASA na stene majú pri svoje prvej Američanke zas napísané že prvá zena vo vesmíre…a boja to občianka ZSSR. Tereskovova…teda ak takým veríš že boli na Mesiaci, stratili originálu videozáberoch, veci s Apolla 11 sa našli na smetisku, vzorky hornín dali laboratóriami až potom ako im ZSSR poslalo tie svoje s Lunochodu, stratili výkresy od motorov F1, dodnes nemaju funkčný záchod / chodia stále na ten Rusky / skafandre používajú Ruské / ano pri posledných testoch 2019 im tam tiekla voda /, uskvarili 3 najlepších v APPOLE 1 len aby ich umlčali a veriť rozprávke o ručnom pristátí APPOLA 11 Amstrongom, ktorému vopred vytvorili auru poloboha, moze len hlupak…

    Jablko: budem pisat tvojim jazykom. Iba hlupak neveri tomu, ze americania pristali na Mesiaci. Tolko dokazov a stale sa najdu hlupaci, ktori budu tvrdit, ze tam amici nepristali. Najvacsi super ZSSR v casoch studenej vojny, sledoval kazdy krok, ktory amici spravia pri ceste na Mesiac. A ani raz, opakujem, ani raz nespochybnili ich pristatie na Mesiaci.

    pozor s tím mailem má pravdu..katastrofa..věčně mi to nefunguje,nespoluoracuje to mail v Macu a v iPhone.. když sem chtěl na Macu nastavit ručně smtp server podle mého webhostingu tak nebudete tomu věřit před očima se mi to vymazalo a nastavili se nesmyslně údaje.. dále se mi slučovali maily mezi sebou kdy odesílatel byl někdo a obsah byl s jiného mailu a často tam bylo jen kódování.. katastrofa.. nepomohlo nic restart update dokola nekonečný příběh nastavení imap a.smtp.. nakonec sem to vzdal a dal jsem si emclient a ejhle v telefonu mail vše funguje a v Macu emclient taky,neumí původní maily spolu komunikovat ikdyz je to stejná platforma.. zásadní chyba..nebo mi to dělalo v telefonu to že mi prijde mail já ho jen otevřu v doručené a ten mail se sám dal do koše.. dělalo to jen občas..fakt otravné.. teď když mám emclient funguje vše jak má telefon i Mac a není to reklama

    Takhle hloupý doopravdy jste? Protože jak to tu čtu, nějaké obecné povědomí o kosmonautice máte (minimální, ale i tak větší než většina vašich oponentů).

    jablko,ty niesi nahodou vlastnym menom KOTLEBA?aj ten popiera holokaust.

    Dušan g a nie si ty volič PS Spolu…liberálny fasisti ako nová tvar a 5 g bieleho dizajnu, alebo Zaludi pozemkový zlodej, uzernik, daňový podvodnik? Kotleba je fasista napojený na Vatikán…daj pokoj s takým…a holokaust bol v prvom rade na Slovanoch, zidak ma Nezaujíma…

    K Muskovi mám neskutečný respekt za to, co v životě dokázal. Ale je vtipné, že zrovna on mluví o kvalitě, když jsou Tesly považovány za jedny z nejméně spolehlivých aut.

    Nemôžeš porovnávať vývoj a výrobu áut založených na úplne nových technológiách s emailovým klientom, ktorý by nevydal ani ako semestrálka na priemernej VŠ IT zamerania.

    Kde vidíš tie najmodernejšie technológie od Tesly? Podvozok Airmatik povinne odovzdaný Mercedesom, ako bývalému veľkému alcionarovi z donútenia / Nemecko je kolónia USA /??

    Elektricky motor vymyslený Nikolom Teslom v 19 storočí??

    Batérie od Panasonicu povinne odovzdane ako bývaly veľký akcionár z donútenia /Japonsko je kolónia USA/

    hliníková karoséria, ktorú ani po príchode konštruktéra z Audi čo má dlhoročne skúsenosti a s výrobou a zváraním hliníku nevedia dodnes kvalitne zvarit, aby nepraskala??

    Autopilot čo zabíja???

    Ešte aj tie motory čo sú tedy ak sú dobre navrhnuté, vymieňajú aj niekoľko krát počas záruky???

    Tady nejde jen o nové technologie. Nekvalitní jsou na Tesle i věci, které jsou na ostatních běžných autech. Např lícování jednotlivých dílů karosérie. Z jedný strany auta je mezera mezi dveřmi auta a zbytkem karosérie 3 mm, z druhý strany 1 cm. Prostě to auto je celkově nekvalitně sestavený.

    Souhlas. V kvalitě je předčí kdejakej klump, který má zkušenost s klasickými vozy. Jsou to prostě takové prototypy pouštěné na silnici.

    A nechce byť Elon CEO Applu? úúúrčite by bolo hneď všetko bezchybné , ako Starhopper alebo motory draco …

    Opravdu srovnavas mobily a jejich operacni system s motory a prototypy chystane nejvetsi rakety ? lol

    Na obranu Muska, podle toho co rekl se nesral do vedeni Applu, ale na jejich mene vydareny update operacniho systemu, to je neco co kritizuje spoustu lidi, nechapu to halo kolem toho co vypustil.

    Rekl bych, ze vytvorit auto bude mnohonasobne slozitejsi projekt nez vytvorit emailoveho klienta.

    Navic, je docela ostuda, kdyz Apple si novym updatem rozbije jinak funkcni a docela trivilni aplikaci, kdyz predtim fungovala vice nez dobre, nebo aspon vypustila poradne neotestovanou verzi, Apple ktery si zaklada na „dokonalosti“ a dotazenosti.

    Pan Jablko tu plácá páté přes deváté a nemá absolutně tušení, jak na tom dnes svět je (a očividně ani býval) s dobýváním vesmíru.
    Doporučuji se dovzdělat, než zde zase začnete trousit zdravý rozum urážející duchaprostý výmysly…

    Každopádně co se nativní appky mail týče, Musk má pravdu. Nedala se používat a i teď se s určitými servery nekamarádí…

    musk ma pravdu. Firma jako apple si za tyhle penize nemuze dovolit zamestnavat nezkusene programatory. a to se prave deje a kdyz setrit tak cena produktu pujde zakonite dolu. iphone uz 2 roky neodpovida cene, je to pomale, graficky osklive a neohrabane, spotreba baterie na pul dne a ted navic i nefunkcni??? to se jeste nikdy drive nestalo

    „Firma jako apple si za tyhle penize nemuze dovolit zamestnavat nezkusene programátory“

    Když si to může dovolit Tesla proč ne Apple? :-) Ty Teslí komické neustálé updaty kdy věčně něco nefunguje nebo majiteli přes OTA update sníží dojezd, ten fakt má co kritizovat…

    Ma pravdu předsedo!! iOS i MacOS má po upgrade i přes to že malé tak zbytečné chyby. Mělo by byt dotaženo k dokonalosti a ne zase vymýšlet nové ios14 a pořád dokola… Ale chápu svět akcionářu si zkrátka diktuje podmínky na úkor vizy!

    V první řadě tu spousta z vás obhajuje člověka , který si na ochranu a záchranu naší planety jen hraje … Jako hlavní je pro něj osobní zisk .

    Ale jinak má pravdu. iOS má s každou aktualizací hromadu chyb , teď momentálně mám testovací verzi 13.4 a nejdou Třeba mimo jiné mazat fotky z galerie ….

    pre MATO…jednym zo zakladnych pilierov USA je rozpravka o pristati na mesiaci. ZSSR v tom case velmi dobre vedelo o tom podvode, ale uz vtom case boli politicke spicky v politbyre ZSSR previazane na USA, uz bol zacati proces rozpadu ZSSR, tak preto to ticho…inak pozrel si niekto video s tlacovky https://www.youtube.com/watch?v=BI_ZehPOMwI https://www.youtube.com/watch?v=-RcKLAo62Ro takto nevyzeraju ludia co pristali na mesiaci…strach, nervozita, pohlady na seba, zdlhave opisovanie jednoduchych postupov, premyslanie…aj ked to bolo po karantene / skolenie na klamanie / emocie s dosiahnutia prezentovaneho uspechu tam nie su…preco asi? a v tom poslednom videu je to priam ocividne, ten strach a koktanie, tak naozaj nevyzeraju astronauti co pristali na mesiaci

    https://www.youtube.com/watch?v=s1MUhaVKLKA Gagarin od 1,31 min. tam je video radost

    a doporucujem si pozriet film Kozoroh, tam je povedane vsetko

    Jo, tak to jak dostavaj ty papíry na začátku, tak to je v tebou uvedené verzi vystřihnuté. To je ten přeložený papír, co má Armstrong před sebou a přeložil ho pro to, aby se na to nemusel koukat a napsal na ten papír vzkaz o významu jako když mi nakreslíme číču…. Tak to je ten bílý střih na začátku

    Jablko: ak je tvoj jediny dokaz video z tlacovky, ze amici nepristali na mesiaci, tak s tebou nebudem dalej stracat cas. V 69 sa uz ZSSR rozpadal? Tak mu to trvalo este dalsich dlhych 30 rokov. Ach jaj. Prajem ti vela zdaru a sup sup do obchodu po nove cislo Zem a Vek :) nereaguj uz na moj koment prosim.

    Líbí se mi , jak jablíčkáři místo aby uznali , že má pravdu , jen nadávají , ať se podívá na sebe . No vidím člověka , co to někam dotáhl a má hromadu peněz. Vaše ubrečené řeči ho opravdu rozbrečí. Klasika. Pravdu neumíte zkousnout a jen nadávate . Pár jedinců se tu najde , kteří to co řekl uznají a díky bohu za ně . Aspoň jde vidět, že aspoň někteří uživatelé Apple produktů mají ještě všech 5 pohromadě

    Elon je verejne znama osoba a jeho emotivne pindy maju vacsiu vahu ako nieco z plebsu. Strohe vyjadrenie, ze nie je spokojny s produktom, ktory si od Apple kupil, by bolo v poriadku. Namiesto toho jeho prehnaneho obuvania sa do Apple, co mu nie je konkurenciou, by mal riesit problemy svojej firmy a jeho osobne chyby. Bystri ludia vsak vedia, ked niekdo prehnane poukazuje na chyby druheho, jeho zamerom je odklonit negativnu pozornost od seba sameho.

    No jasně, takže se tu snad máme zastávat člověka, který sám prodává nekvalitní výrobky ve kterých jde momo jiné o život? Proti tomu je email blbina i když je to zřejmě pravda(já problém nenměl).

    Nechápu, proč se vrací k x měsíců starému vyjádření, že byl IOS 13 propadák a ostuda vědí všichni, kdo ho používali. Anebo je v Americe tabu očerňovat Apple firmu? Že jde Applu jen o maximalizaci zisku ví už snad každý, kdo se o to trochu zajímá a až na třetí koleji jsou technologie ku prospěchu uživatele .. před tím je ještě špičková psychologická reklama, podpořena právě těmi penězi navíc co vybírají za předražené produkty a to platí i filmaře a fotografy, které pak píší neobjektivní recenze, že se s tou cihlou dají točit a fotit záběry jak s profi technikou. Ono poté mediální placené masáži se těžko některým tupounům vysvětluje, že když si koupili iphone 12 s hd rozlišením, ze dvacet tisíc, že šeredně byli okradeni Applem.
    Místo toho, aby to dali zákaznici Applu sežrat a ukázali, že se nenechají opíjet rohlíkem, bez většího remcání prodej takových šmejdů podporují a dobře nám všem tak. Příště zkusí možná sprostší formu prodeje ještě většího křápu za ještě větší cenovku. (pozn. šmejdem je myšleno vše předražené co technologicky je na míle vzdáleno tomu co produkuje za stejné peníze svět androida, viz ip12 s hd rozlišením je parodie v roce 2020 za 20 tis kč )

Vložte vlastní komentář

celý text