Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Ale no tak! Maximum?! Kde je tedy 10x bezztrátový zoom? Tam kde letos One More Thing? :D

    Dobrý večer,
    to si myslítě, že 3mm široká čočka umožní udělat 10x optický zoom? Nikon, Canon, Olympus a jiné spolčnosti, které dělají skla dlouhé roky toto nedokážou. A čočky jsou průměru 87mm!!! No tak :)

    Huawei P30 Pro má nadhernú 5x optiku cez 45° zrkadlo – periskop. 10x je hybrid, stále bez ztraty kvality ve full hd. Mluvim cisto o technlogii a inovacii, zapomente nazev telefonu.

    Paradoxně NEJ důvodem k letošnímu upgradu je to, co nevidíme.
    Konečně zas pořádný nejlepší možný modem od Qualcommu a ne jen ta jeho tragická čórkopie od Intelu, která je bohužel již v Evropské mutaci iP8 a Xka a dále samo ve všech loňských tj. Xs modelech :(
    Snad tedy soudruzi z Cupertina zas neudělali nějakou botu při návrhu antén ;)

    Kdo ma aw4 tak nevidim duvod pro aw5 aby presel. Tolik toho nedavaji. Kdo ma aw3 tak at jde do aw5. Ale klidne i do aw4 usetri nekolik stovek. Pokud chce olway displej mnohem vetsi pamet. Volba je jasna aw5. Ja sam mam aw2 a tapu zda aw4 ci aw5. Pockam na recenze aw5. Tam se mi libi prave ten olway displej. Tak az podle recenze. Ale konecne se mi libi moznost si vybrat sam reminek pro aw. Ze si clovek vybere sam jaky chce a nebude mit doma 2.stejne.

    Tiez mám AW2, ale tapem ci AW5 alebo este rok počkať. Co si myslite ze moze priniest AW6 okrem predĺženia baterky?
    Podla mňa už AW momentálne má všetky technologicke vychytávky ktore existujú.
    Nejaké tipy co moze este apple pridat v 2020 ?
    diky

    Rozhodne si myslím, že nabudúci rok budú väčšie zmeny ako tento rok, predpovedal som aj to, že tento rok nechajú trojky spolu s päťkami a štvrky zrušia, aj keď to si nebolo ťažké dovtípiť si, myslím si, že pridajú OLED alebo ako sa hovorilo microLED displej, lepšie rozlíšenie , Qi nabíjanie a ešte tenšie telo. Mne by pomohlo hlavne to Qi.

    Jak muze autor rikat o necem, co videl jen na obrazku, ze je naprostw maximum a vrchol technologie?? Displej, ze je maximum? Jako vazne? Vemte do ruky vedle sebe S10 note a novy iPhone a uvidite, kam to jde jeste posunout. A ty (na rok 2019/2020) tluste ramecky kolem displeje? Opet maximum, co slo vyrobit? Sorry, ale clanek je total vystrik.

    Petre vystrik je tvuj blabol. Ty jsi novy iPhone v ruce nemel ale uz vis ze Samsung je lepsi

    Nemel, ale mam XS a displeje jsou prakticky stejne. A design predni strany je naprosto stejny. Opet rikam, ze vlajkova lod na rok 2020 sla udelat lepe. Vy to pouze NECHCETE videt ;-) Ja jsem zaryta iOvce, ale ne dement, abych vsechno Applu obhajoval;)

    Na chvíli jsem „přešel“ z Xs na Note a zase sem rychle vystřízlivěl… Jako jo, design vypadá oproti Xsku o hodně lépe, ale tam to končí. Kdo tvrdí, že lagy na Androidu už nejsou, tak si kecá do kapsy… Čtečka v display katastrofa atd.. 2 týdny s Notem mi stačili, abych si zase uvědomil, proč že je ten Apple dobrý i přesto, že teď zrovna extra „neinovuje“…

    Apple mal vždy najlepšie displeje a má to zakorenené od počiatku, kde svoje nástroje prispôsobovlali grafikom a dizajnérom, benchmark a papierové parametre na štítku v obchode nehovoria o kvalite. Ak sa ti páči displej Samsungu, si jednoducho bežný spotrebiteľ a moc displejom nerozumieš, čo je v poriadku a taktiež je to subjektívne — každého osobná vec, no tiež to neznamená, že Samsung má lepší displej. A teraz jeden fakt od niekooho, kto sa rozumie, Samsung naozaj nemá lepší displej ;)

    Taky bych rekl, ze tohle rozhodne NENI maximum. Ty tluste ramecky, obrovskej notch, porad zadnej vetsi optickej zoom. Mam Xs a chtel jsem novejsi, ale fakt neni duvod.
    Hodinky nemam zadne a ani mit nebudu. Dokud tady nebude LTE verze, tak je to pro me jenom zbytecnost.

    myslím, že článek je myšlen tak, že to stávající (tedy to co tu už je třetím rokem) je vymazlené k dokonalosti, ne že by to nešlo udělat jinak. Já jsem naopak přesvědčen, že to apple dělá dobře a měnit po třech letech design je rozumnější než se snažit každým rokem o nějaké výrazné změny už kvůli příslušenství, které můžete mezi modely měnit. (i když kryt z 11 už kvůli foťáku na XS nebo X použít nepůjde, nicméně alespoň sklo na displej bude univerzální). A také i kvůli tomu nepadají ceny bazarových iP tak rychle a drží si cenu.

    Jop, jsou tak hodni, ze nam daji uz nabijecku, ktera umi vyuzit funkci telefonu, rychlonabijeni. Hodinky vydrzi den a mohou byt neustale zapnute, to je inovativni bomba na tom delal team ing, apple tak minimalne 2 roky.
    Kouknete se na Garmin co maji hodinky umet a kolik maji vydrzet

    To jede autor recesi nebo to myslí opravu vážně? Maximum? Kde je 5x zoom? Kde je QHD obrazovka? Kde je podpora stylusu? Kde je 5G? Kde je rychlonabíjení? odpověď asi všichni známe.

    Na keru prdel ti je QHD na mobile? Na vacsiu spotrebu? 5G? Kde ho vyuzijes? 4x opticky zoom je malo? Rychlonabijanie? Ma. Ja si nabijam Xs nabijackou k Macbooku Pro (ano kupil som si QuickCharge USB-C to Lightning kabel za 10€) a no problem. Blbost v podobe hnania sa za cislami obchadza velmi malo ludi ako tak pozeram.

    Jak mohli vytěžit současné technologie na maximum, když nemají čtečku otisků v displeji nebo minimalizace velikosti notche nebo voděodolnost, která je se zárukou a ne, že když se náhodou telefon vytopí, tak máte smůlu. Prostě jen mazání medu kolem pusy, mají ještě co dohánět.

    1 . Prvé čo ma napadlo pri čítaní titulku bolo slovo Siri. Viete prečo? Lebo sa ani slovkom nespomenula, takže zrovna tam je Apple oproti nie len GA rok, dva pozadu. A to nehovorím že Google už na druhý rok nasadeného next big thing on assistant world a sice Google Lens. Pritom je to fíčara ktorá delí môj svet a pred ňou a po ňou. Žiaden gimmick ale killer feature. Aj keby príde na WWDC jeho ekvivalent, tak stále to znamená tri roky pozadu.
    2. V čase keď výrobcovia experimtujú zo 100W nabíjaním, príde Apple z 18W. To nie je fast charge ale priemysleny standard.
    To nespomínam 30W bezdrôtové nabíjanie predstavené v ten istý deň ako iPhone 11.
    3. Soli. Radar v mobile je presne tá technológia ktorá môže byť next big thing of device control, to čo si Apple sľuboval od 3D touch ákurat teraz zo skutočným významom.
    4. Nočný režim je na based lvl. Už teraz vidíme pokusy odfotiť hviezdnu oblohu mobilom (advanced lvl of night photo) a prídu do roka. Takže ani tu nie…
    5. 5G. Tu snáď netreba čo dodávať, snáď len že kým majú mobil zo 4G tak nie nemajú limit technológie.

Vložte vlastní komentář

celý text