Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Obrázok č 2 Nerušit, Schedulle, Allways. Proste doladený iOS. Jirko, to za tím články neřeš i honorář? Alebo Ti je skutečně jedno, aky paskvil hodil Apple zase na trh, alebo si tak zaslepený, alebo si si iba splnil počet riadkov, ktore si musel odovzdať. Šéfuje tomu ešte Roman?A ak ano – kontroluje to? Grrr. Už som dlhsie nebol na tomto fore, ale dnes Phobos a Deimos.

    V prvom rade si vypni autoopravy, alebo si zmen klavesnicu (to je ta planetka vedla tlacitka 123. Inak neviem vylustit co tu pises, ale skusim v tvojom jazyku: to byť 1. Beta verzia.stop.dlhsie si tu nebol a dlhsie tu ani neprid.stop.toto neni fófum.ahoj

    Kdy vydáte návod na stažení? Už se nemůžu dočkat!

    Takže v skratke. Ak nie si troll a náhodou si sa dostal k tejto stránke. Návod na stiahnutie potrebný nie je. Ak máš Apple produkt v nastavení je aktualizácia software k nakloknutiu. Po par dňoch ak zabudneš, ťa iPhone, iPad – sám upozorni červenou jedničkou. Ak máš na mysli stiahnutie verzie pred oficiálnym vydaním musíš mat vývojársky účet. Z vlastnej skúsenosti – sťahovať hneď po vypustení sa neoplatí – ak nechceš, aby ťa tvoje zariadenie nevytočilo tak, že začneš používať vulgarizmy, ako android, samsung, nedajbože windows. Prajem úspešnú dobrú noc.

    Ptám se kvůli vývojářskému účtu, jinak nejsem úplný ***** a je mi jasné jak stáhnout betu pro veřejné testery… A vím že první bety nejsou nejstabilnější, ale už se nemůžu dočkat?

    Jasné …. A za par let Apple bude opět promivat mozky tvrzení jak dokonale doladil IOS 21 a je tam “světová novinka” jménem HUB…….

    U té siri je napsáno přímo v uvozovkách „zobrazit fotografie“. To ale nebude fungovat protože siri neumí česky. Takže trochu problém, leda že by to tak mysleli doslova a prozradili tak, že bude siri v češtině. ? to by byl asi přelom století pro ČR.

Vložte vlastní komentář

celý text