Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Objednávat už lze i na českém Apple.cz. Jsou tam i příplatkové konfigurace vč. 14-jádrového procesoru (+51.200 Kč), o kterém se spekulovalo…

    Pro pentagon možný využitelné .. ale řeknete mi k čemu by si tohle koupil normální člověk ? Ano výkon jako prase .. ale k čemu ? To si koupi podle mě jen člověk který neví co s penězi

    Jakej Pentagon zase? Ty asi sledujes jen co vyda Apple co? Vzdyt jsou bezny viceprocesorovy workstation s profigrafikama nasobne rychlejsi, nez tato predrazena hruza. Uprime nektery priplatky jsou desivy. Vega 64 je o par procent nad 54 a za priplatek 20 000? To samy k cemu je 4TB SSD za 90 000??? Vzdyt uplne staci 1TB a dalsi disky se povesi na TB3. Hruza. To radeji si postavit sam za cca 100 000kc nejaky PC a zprovoznit Hackintosh…

    je to hned v prvej vete – urceny pre profi sferu. cena je adekvatna! a 4TB disk ma tiez adekvatnu cenu – pozor, toto niesu obycajne pamate – ale vysokorychlostne ktore v takejto velkosti a rychlosti v tejto cene nieje mozne ani inde kupit! Je to hlavne pre strihacov, grafikov, fotografov, hudobnikov. Stroj na tvorbu. Ja mam tiez Macbook Pro za 3999€ a dnes by som priplatil aj dalsich 1000€ za dalsich internych 1TB.
    Priklad: Cena Lacie externeho disku s kapacitou 2TB – 2200€, velky externy box s napajanim a ani nema take rychlosti.

    Prosimte dnesni DDR4 maji frekvenci az kolem 4200Mhz a bezne se prodavaji v kramu. Ty tvoje slavny ECC jedou na 2666MHz. Tak co je rychlejsi? Jde jen o to, ze maji podporu autokorekce chyb, chapu tohle nasazen v serverech, kde to jede 24h.

    Je to ako ked si niekto kupi Lambo za 350 000 €. Super vykonne ale v podstate nevyuzitelne. Napriek tomu sa ale predávajú.
    Na svete je vela ludí kt. sa na cenovky vobec nepozerajú. Toto je práve pre nich.

    To nieje pravda, v profi sfere su uplne ine ceny – lebo zariadenia su urcene k zarabaniu nie k hraniu – to je ten rozdiel. Ved len niektore software su drahsie ako tento hardware.

    urceny pro profi sferu? To je hezke se ohanet timhle :) I v profi sfere je tohle jen pro lidi, co nevi kam s penezma :)

    Nebo člověk kterého ten stroj bude živit ? taky mám vlastně MacBook jen kvůli tomu ze se mi na něm dobře pracuje ? ale takovej výkon já navyuziju tak ze tohle je tak pro pofiky kteří tvoří filmy či nějaké 3D modely a zároveň proste chtějí Mac

    Komponenty za maximalne 150k s logem applu jen 3x dráž

    O cene se da polemizovat. Fakt nevim, k cemu je serverovy Xeon dobrej pro Imac??? Chci opravdu seriozni uvahu. Stejne tak ECC RAM. Osobne bych to postavil na uplne stejnym cpu, akorat myslim Skylake-X s.2066. Treba Intel Core i9-7940X? 14c/28t za 35 000Kc? Podle me bychom se dostali tak na 150 000 horkotezko. Vykon bude naprosto totoznej. Navic je velka sance, ze se Imac bude tezce prehrivat. Ty Xeony maji TPD 150W a ta nenazrana VEGA, nejvetsi pruser v dejinach grafickych karet ever, bude taky papat tak 150-200W. No nevim teda. Sam to vidim na svym Late 2017 27″ Imacu, 4,2GHz i7, R 580 8GB, 512SSD. 16GB RAM, bratru kram skoro za 100 klacku. Topivej klumpr, priste radeji PC za pulku ceny…

    godlike – od serie CPU: kaby lake je hardwarova podporuje encodovanie v H265. To je velky rozdiel pre video tvorbu a nepriehrievany vykon.

    apple zacal s iMac Pro predavat aj novy Thunderbolt 3 (usb – c)kabel. Je to asi prvy kabel ktory dokaze preniest 5K alebo 8K (60Hz) do externeho displeja po jednom kably! Doteraz k MacBook Pro sa predaval LG UltraFine 5K ktory sa napajal jednym kablikom ale podla vsetkeho v 5K displeji bola zabudovana graficka karta (tomu zodpoveda aj cena oproti 4K modelu). Takze mozno pribudnu nove modely displejov :)

    Ako obyčajne po vydaní nejakého výrobku od Apple len repcete/ predražené, k čemu je to dobrý…/
    Svojich zákazníkov si ten stroj určite nájde , tak ako sa teraz predava iphone X / a všetci len reptali aký to má hroznÿ výrez atď./.
    Ak nechcete , nekupujte..nikto nikoho nenúti kupovať…

Vložte vlastní komentář

celý text