Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Pamätám si jeden článok, v ktorom sa písalo, že nastávajúce iPhony už nebudú pomenované číslami.. a tu zruzu iba iPhone 8 a 8 plus ????

    iOS 11 stále v quick menu nemá mobile data – just why? ..zbytečný představení 8 když to hned překoná Xko.. wtf?

    Nalistuj si zde několik týdnů staré diskuze. Mnoho lidí by nepřekouslo vlastnosti iPhone X, takže v iPhone 8 dostali jen to, co požadovali. Zvýšený výkon a bezdrátové nabíjení. Zbytek progresivnějších jedinců může koupit iPhone X.

    iPhone X..To jako vážně? Já převážně odemykam telefon když ho mám mimo obličej na stole a jak to tedy pozná ze ho chci odemknout já? Tohle mi přijde dost nepraktický bez čtečky

    Som dosť sklamaný. Očakával som ovela lepšie zmeny a nie takéto somariny za ktore si ide pýtať prestrelené ceny. Otras!!! Apple smeruje prudko smerom dole

    Naprostý súhlas. Ale predávať sa tomu de, veď čím mladší jedinec, tym väčšia ovca a bohatí rodičia kúpia všetko. Dávam Applu ešte dva roky. Inak už teraz dobieha Samsung. Nie je dôvod meniť SE za hnusne nové modely a ešte keby vrátili iOS 6 a Snow Leopard, tak som šťastný.

    Noo, pokial ide omna iphone x a ani iphone 8 ma neoslovili. Iphone 8 je vlastne iphone 6se… Displej je tam fakt uz zastarali, 1334×750 uz neponukaju ani androidi za 150eur… Iphone X zas vyzeral, hmm mierne povedane zvlastne s tym vyrezom hore,pockam si este ako bude vyzerat nazivo, a ta cena? To uz samsung S8 je lacnejsi. Fakt dost onicom…

    Kde jsou ty časy, kdy Apple představil vždy jen jeden iPhone, který byl nabitý těmi nejlepšími technologiemi na světě? Teď tu máme představené tři iPhony, kde první dva (iPhone 8 a iPhone 8+) jsou osekané o spoustu různých nových funkcí a vylepšení.

    Cely clanok je o tom ako apple konecne dohnal konkurenciu… nic co by cloveka ako mna nadchlo… hej ako super ze vsetko vylepsili ale keby priniesli nieco prevratne co este na trhu nieje aspoň od x som to čakal ale len vylepsili konkurenciu ktora uz tieto „novinky“ ponukala rok dva dozadu aj ked nie v takejto „kvalite“. Som zklamany.

Vložte vlastní komentář

celý text