Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    To bude možná tím že nemá milion jader ?

    To bude možno preto že má v rovnako veľkom tele ako iphone ďaleko väčší displej. Ak by mali rovnako veľké displeje iphone by na tom asi nebol až tak dobre. Nehovoriac o tom že samsung má qhd displej a ten je viacej energeticky náročný ako ten full hd v iphone

    A co iPhone lepší nemá???

    Ty barvy se dají upravit v nastaveních když se zdají být přepálené stačí nastavit jinak nevím kolik je tam pro to nastavení ale bude tam rozhodně normání studené teplé když se zdají přepálené dáte studené ;)

    iPhone má na mě nedostatek nastavení a Samsung kvůli nástavbě … Momentálně se mi líbí android nástavba remix kde se dá nastavit snad úplně vše a vypadá to jako čistý android

    No dobře. A co z toho teda plyne? Že je teda lepší Fabie, než Mercedes S Klasse? Protože má menší spotřebu a dál teda dojede? Čistě teoreticky, při stejně velkých nádržích a pořizovacích cenách?
    On hlavně SGS 8+ má rychlonabíjení, takže to ve finále bolí míň, než iP7+, kterej ho v roce 2017 ještě nemá (ale máme zase RED verzi) a nabíjí se pak bolestné tři hodiny. Tedy pokud se nebere jako polotovar. Kdy je potřeba dokoupit ještě nabíječku dodávanou k iPad.
    Nakonec je to i v tom testu. SGS 8+ se nabíjí 99 minut, iP7+ brutálních 197 minut. Tomu řikám luxusní telefon teda ?Bezkonkurenčně nejhorší výsledek.

    Objektivní test by bylo srovnání SGS 8 a iP 7 +. Sice by měl Samšunt pořád větší a kvalitnější displej, atd., ale srovnatelnou kapacitu baterií. Mimochodem je zajímavé si do srovnání přidat dva roky starý SGS 6 Edge+ ? Ten drtí iP 7+ na hlavu v obou položkách. Takže si raději počkáme na finální verze.

    Výdrž 9:29 vs. 9:05 hod. a nabíjení ……… 80 minut vs. 197 minut ????

    Kapacita baterií 3000 mAh vs. 2900 mAh. Displej 5,7 in vs. 5,5 in, PPI 518 vs. 401, kontrastní poměr 4612 vs. 3588.

    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7467&idPhone2=8065

    Marian Konecny…príspevok od „Th0r“ v komentaroch …vysvetlený zavádzajúci nadpis tohoto príspevku.

    Vlasto ty dobre vies aky som bol niekedy samsungovi… S2,S3, Note3, S4 a S5. Potom som sa dal nahovorit na iphone a nebanujem. Vsetky tie samsungy boli po urcitom case takmer nepouzitelne…taktiez podpora, to je tiez velka slabina.

    ved práve…no a dolezitym je aj ten ,kto a ako pouziva a dokaze vyuzit dane zariadenie…škoda, že si nemal a nemáš aj skúsenosti s používaním iných značiek ako Samsung a iPhone..oveľa cenovo dostupnejsich a porovnateľných…čiže je to vždy o súboji medzi týmito dvomi,ten kto má jeden nadáva na druhý a naopak…a s velkou radostou uverejňuje články,ktoré akože hania jedneho a chvália druhého…A konkrétne k tomuto…Je to predsa o tom displeji…daj ho do tej Tvojej 7+..A hneď to bude inak…ale v pohode…som rád že si spokojný s tým čo máš a nemenil by si…ako som už napísal,dôležitý je používateľ.

    V tomto sa zhodneme, kazdemu vyhovuje nieco ine. A Vlasto, nenadavam na samsung…ani nehanim ludi ktori si ho kupia. Na viacero diskusiach som sa vyjadril presne tak ako aj ty pises.

Vložte vlastní komentář

celý text