Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Nechci rýpat, ale v čem je třeba iPhone lepší než konkurenční telefony?
    Začnete namítat, že iOS a ekosystém ale u Watch to je podobné.
    Alespoň na Moto 360 je Android Wear zasekaný.. Takže Apple ve softwaru bude zase lepší. :)

    Milujem Apple ale…apple watch je zatial pre mna krok vedla..su krasne,uznavam kolko prace dali do vyvoja,dizajnu,detailom..ale baterka!!baterka….k čomu su mi hodinky co so mnou nevedia vydržať aspoň tyzden bez nabíjania?..to nevravím o tom ze nevydržia ani den…preco ked dôkazu vyrobiť MAC s tak ohromnou sériou batérie toto nevedia implementovať na iPhone a teraz na hodinky??…sklamanie-prvá generácia nie dakujem…počkám si na ďalšie…zatial upriamujem pozornosť k pebble watch…tie ma ohromili…

    Članok beriem ako recesiu…to čo MAJU watch a konkurencia NEMA…(kreslenie obrázkov,posielanie tlkotu mojho srdca atd…-koho toto zaujíma? :D nevidím reálne využitie týchto funkcii aspoň u mna…)co budem šéfovi v praci posielať aha ako mi bije srdce?alebo priateľom?… Ale pobavilo ma to…. :P

    lukas19: Tohle nejsou jenom hodinky, chceš hodinky s vydrží kup si klasiku, to samý s telefonem. Brekot že dnešní telefony nevydrží aspoň 3-5 dní :). Proč asi? Protože to už nejsou telefony ale přenosné PC co nám nahradí , telefon, MP3 přehrávač , video přehrávač , kameru, foťák , navigací , web prohlížeč , email atd. Jestli „hodinky “ vydrží den tak je to v pohodě, s hodinkami nespím , takže je každý večer místo na stolek odložím na nabíjecí stojánek . To samé telefon není jedno jestli ho dám na nabíječku denně nebo až 2-3 den ?

    to Venca: Z části s tebou souhlasím. Avšak když bych kromě zobrazení času a zobrazení různých notifikaci chtěl využít hodinky k inteligentnímu buzení (což je podle mého třetí nejužitečnější funkce, když u nás s nimi zatím nelze platit) tak nemohu mít hodinky na nabíječce ani v noci :-(
    Takže jde z větší části o style & fashion :-)

    Venca-súhlasím tel.su uz naozaj pomaly na úrovni pc*ale aj tak ked si zoberiem do úvahy aku vydrž vedia spraviť na macoch..preco ked konkurencia dôkaze na smartfonoch spraviť 2 dňovú vydrž ja musím iPhone nabíjať každý vecer?a to ho nijak extrémne nevyužívam-hry tam nemam,využívam telefonovanie,maily,sem tam internet..konkurencia v telefónoch co sa týka výdrže iPhone predbehla a ja stale čakám ze to Apple napraví..hodinky považujem za vec kt.aj ked su inteligentne by mali dokázať so mnou potiahnuť dajmetomu od rana az do rana bez nabijania(dajmetomu ze po praci by som isiel na nejaké stretnutie,party)mam tam dat nabíjačku barmanovi aby mi postrážil watch a zatial mi ich nabil kým ja sa idem zabávať?aspon dva dni keby dokázali pre mna za mna co i len v móde ukazovania hodín bez notifikácii a pod.blbosti vydržať….

    lukas19: tak kvůli šefovi si fakt hodinky nekupuju…dobrej vtip. Jinak pro mladý jsou ty funkce jak vyšitý a díky mladým se nejvíc utrácí za líbivou elektroniku.

Vložte vlastní komentář

celý text

Související články

Dnes nejčtenější

.