Zavřít reklamu

Diskuze k článku

Zpět na článek

    Využitelnost maximálně na Safari + Pages (Komunikátor/Internet nebo Safari/Komunikátor) … jinak je to blbost a využitelnost jen na pár chvil, aby uživatel nakonec zjistil že má tu možnost ale nevyužívá ji.
    Kdo z vás Windowsářů si na tabletu pravidelně zapíná rozdělené obrazovky? Já to udělal možná pětkrát Skype videohovor + Word.
    Ať nerozesírají ten iOS ještě víc!

    petrcernansky
    Pokud jedeš autem nemáš co čučet do mailu nebo se vyrušovat hraním Angry Birds!!!!!!

    Jinak pokud navigaci schodíš, ženská na tebe mluví pořád. Tady není co řešit.

    podla mna to rozhodne pomoze, ak si robim poznamky z netu ci prepisujem cosi do poznamok tak sa hodi, rovnako ked pouzivam kalkulacku a priebezne to zapisujem do poznamok ako prehlad prijmov ci vydavkov je to jednoduchsie ako pouzivat na to ine aplikacie a delit tie vydavky…, lebo taktom sa potrebujem prepinat medzi kartami, pri tom vykone ipadu a iphonu by to malo byt dnes samozrejmostou

    nemluvím o tom, jestli to je nebo není blbost, ale vzhledem k tomu, že mávnu 4 prsty doprava/doleva a jsem hned v jiné aplikaci, pak nevidím v tomhle důvod… samozřejmě, že to by to by to asi úplně k ničemu nebylo, ale tohle je téměř stejné..

    prof.Xavier:
    mám tablet s windowsom a fakt som to nepoužil ani raz (iba keď omylom)
    ale zase nehovorím, nájdu sa ľudia, ktorým by to dosť uľahčilo prácu, ale mne osobne to nejako veľmi netreba :)

    Mne tedy vyhovuje zobrazení na celou plochu a gestem se velmi rychle pŕesunu na aplikaci „vedle“. Ikdyž je tedy pravda, že občas k iPadu přiberu telefon, na kterém si pustím třeba kalkulačku a do iPadu si zapisuji výpočty.

    Nemyslím si, že rozdělení obrazovek by bylo něco, co mi v iOS chybí.

    Možno by sa to hodilo k pár aplikáciam, ale iPad stále ponúka oproti desktopom relatívne malé displeje.

    Ľudia sú hlúpi, chcú si ich kúskovať na ešte menšie. Načo budem na 10″ používať na displeji 2 a viac aplikácií? Hovoríme o aplikáciách stavaných na full screen displej iPadu, čiže aplikácie, ktoré sú už tak na dosť malom displeji… u budúceho 12″ iPadu ešte možno…

Vložte vlastní komentář

celý text